۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
سردار جعفری نسب:

سنتهای گذشته در چهارشنبه سوری احیا شود

فرمانده انتظامی مازندران از خانواده ها خواست تا چهارشنبه آخر سال را در کنار هم و با احیای سنت های گذشته گرامی بدارند.
کد خبر : ۲۲۹۴۳۷
صراط: سردار مسعود جعفری نسب شامگاه سه شنبه در جمع مسئولان کلاردشت در خصوص افتتاح نیروی انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: از مسئولان منطقه می خواهیم که همکاری و تعامل ویژه در راستای افتتاح نیروی انتظامی داشته باشند تا ساختمان پلیس درکلاردشت در شان و منزلت مردم شریف و مدرن با سبک منطقه توریستی همراه باشد.

وی تاکید کرد: درتمام لحظات به ویژه در ایام نوروز پلیس باید در میان مردم و در تعامل مستقیم با آنها باشد تا امنیت و آرامش در جامعه حکمفرما شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط توریستی کلاردشت و ورود مسافران در ایام تعطیلات لازم است تا پلیس نیز از جایگاه توریستی برخوردار شود و در راه برقراری امنیت در ایام نوروز برنامه هایی تدوین شده است که از جمله آنها می توان به پاس های مداوم نیروهای پیاده، ماشین ها، موتورسیکلته او نگهبانان محله و همچنین پوشش کامل نیروی انتظامی از مراکز تجاری و غرفه های طلافروشی بصورت پاس اشاره کرد.

سردار جعفری نسب گفت: برپایی قرارگاه های خارج از محدوده شهر که از آغاز تعطیلات با حضور فرماندار همزمان با استان افتتاح خواهد شد و در روز ۱۳نوروز نیز تمام نیروهای پلیس با لباس فرم به همراه خانواده در مراسم سیزده بدر شرکت خواهند کرد  تا مردم احساس امنیت نمایند از دیگر طرحهاست.

جعفری نسب افزود:برای کاهش ترافیک در مناطق مختلف به ویژه کلاردشت که  میزبان توریست از سراسر جهان است  به همین دلیل در حوزه ترافیک و کنترل آن باید نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی با هم اندیشی و تدابیری بیاندیشند و با تابلو گزاری و هدایت مسافرین از حجم ترافیکی کاسته شود.

منبع: مهر