۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

تشییع پیکرشهید ۱۹ساله فلسطینی+تصاویر

مراسم تشییع و تدفین پیکر جوان فلسطینی که روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید در کرانه باختری برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۹۶۶۰
صراط: مراسم تشییع پیکر شهید «جهاد شحاده الجعفری» جوان ۱۹ ساله با حضور هزاران فلسطینی در جنوب بیت لحم در کرانه باختری برگزار شد.

این شهید ۱۹ ساله هنگام حمله نظامیان ارتش صهیونیستی به اردوگاه «الدهیشه» نزدیک شهر بیت لحم، زخمی شد و بر اثر جلوگیری نظامیان ارتش صهیونیستی از انتقال وی به بیمارستان به شهادت رسید.

منابع اطلاع رسانی اعلام کردند جهاد شحاده الجعفری که در این عملیات یورش، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان یمامه به شهادت رسید اما منابع بیمارستانی اعلام کردند وی پیش از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی داخلی به شهادت رسیده بود.

شاهدان گفتند: درگیری‌های شدیدی پس از یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه الدهیشه برای بازداشت یک فلسطینی روی داد و نظامیان اسرائیلی اقدام به شلیک گلوله کردند که شحاده الجعفری زخمی و به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ویژه گولانی ارتش رژیم صهیونیستی برای بازداشت شماری از مبارزان فلسطینی به اردوگاه دهیشه حمله کردند که با مقاومت ساکنان اردوگاه ناکام ماندند و پس از درگیری‌های شدید با نیروهای اسرائیلی جهاد شحاده الجعفری به شهادت رسید.


...............
منبع: ابنا