۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴

اسکوچیچ: این بازی مرا یاد تام و جری انداخت!

اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: داوری بازی با السد قطر من را به یاد کارتون تام و جری انداخت.
کد خبر : ۲۲۹۶۷۲
صراط: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با توجه به اتفاقات به وجود آمده در طول بازی از نتیجه این دیدار راضی هستم. ما در نیمه اول خوب بودیم اما در گلزنی موفق نبودیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان خودم گوشزد کرده بودم که تیم حریف بازیکنان خوبی دارد و باید با تمرکز بیشتری مقابل این تیم بازی کنیم. اخراج مهدی بدرلو تاثیر منفی روی کار تاکتیکی ما گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم‌تان به این صورت بازی می‌کند و فکر نمی‌کنید با این روند به مشکل برخورد کنید گفت: ما می‌توانیم در یک تاریخ خاص بازیکن خوب جذب کنیم. اگر شما خبرنگاران راه حل دیگری برای تغییر قوانین نقل و انتقالات ارائه دهید شاید ما بتوانیم از طریق دیگری بازیکن جذب کنیم. من پیش‌بینی می‌کردم در نیمه دوم با مشکل مواجه شویم و چنین هم شد.

اسکوچیچ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه نظرتان درباره قضاوت این دیدار چیست عنوان کرد: این بازی من را به یاد کارتون تام و جری انداخت و این تنها نظری است که درباره بازی فولاد و السد می‌توانم بیان کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چرا در این دیدار از قاضی استفاده نکردید گفت: قاضی بازیکنی نیست که در زمان 10 نفره شدن تیم و بحران تیمی به ما کمک کند و من به همین دلیل از او استفاده نکردم. عصبانیت من در طول بازی طبیعی بود. دو تیم بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادند و هرچند دو تیم گل نزدند اما هوادار راضی به خانه برگشت.

سرمربی فولاد در پایان گفت: وضعیت تیم ما بغرنج است و از شما خبرنگاران تقاضا می‌کنم فیلم کارتونی تام و جری را تماشا کنید.

منبع: ایسنا