۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

نجات جان خانواده چهار نفره از گازگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: انتشار گازهای منواکسید کربن به دلیل بسته بودن تمامی محفظه‌های هوا موجب مصمومیت یک خانواده چهار نفره شد.
کد خبر : ۲۲۹۷۴۱
صراط: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: انتشار گازهای منواکسید کربن به دلیل بسته بودن تمامی محفظه‌های هوا موجب مصمومیت یک خانواده چهار نفره شد.

جلال ملکی درباره حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی اظهار داشت: در ساعت 23:22 دقیقه شب گذشته حادثه گازگرفتگی در فلکه چهارم خزانه کوچه دغاغی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه 83 به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی 3 طبقه و در یک واحد 45 متری نشت گاز منواکسید کربن اتفاق افتاده و باعث گازگرفتگی یک خانواده 3 نفره در واحد مسکونی شده است.
 
ملکی افزود: با حضور آتش‌نشان اهالی این ساختمان توانسته بودند پدر این خانواده را از منزل خارج و آتش‌نشانان نیز همسر و دوقلوی 4 ماهه این خانواده را از ساختمان و تحویل عوامل اورژانس دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه گفت: روشن بودن همزمان آبگرمکن و بخاری و بسته بودن تمامی محفظه‌های هوا باعث کاهش اکسیژن و انتشار گازهای منواکسید کربن در واحد مسکونی شده بود و نهایتاً در ساعت 23:37 دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسید.

منبع: فارس