۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

مسئولان با اهانت روزنامه اعتماد برخورد کنند

سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای اهانت روزنامه اعتماد به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) را محکوم کرد.
کد خبر : ۲۲۹۸۱۲
صراط: سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای اهانت روزنامه اعتماد به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) را محکوم کرد.
 
در این بیانیه آمده است: مبانی نظری انقلاب اسلامی که از شاکله اصلی فرهنگی به وجود آمده مبتنی بر دو پایه اساسی نهضت عاشورا و اعتقاد به انتظار است و حال با آگاهی از اهمیت این دو رکن فرهنگ تشیع مهمترین برنامه‌ فتنه‌گران داخلی هم‌سو با معاندان خارجی نظام شبهه‌افکنی و تزریق تزلزل فکری در نسل جوان در تداوم زمان است تا از این فرایند فتنه‌گرانه میوه تسلیم بر مقابل فرهنگ منحط غربی را برچیند.
 
این بیانیه می‌افزاید: اقدام وقیحانه روزنامه اعتماد در توهین به ساحت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و معرفی کردن آن حضرت به‌عنوان اسطوره‌ای رنگ باخته برای جوانان در شماره چهارم اسفندماه سال‌جاری، نشان‌دهنده حرکت هم‌سوی این روزنامه با طرح‌ریزی شیطانی است که پیشینه‌ دیرین در سابقه فتنه‌گران در عرصه رسانه‌های زنجیره‌ای دارد.
 
این بیانیه تصریح کرده است: همگان شاهد بوده‌ایم که در برهه‌ای از زمان واقعه عاشورا را نتیجه خشونت‌ امیرالمومنین(ع)  معرفی می‌کنند و در مقاطعی دیگر نهضت عظیم امام حسین(ع) را بخشی از تاریخ فراموش‌شده گذشته قلمداد کرده‌اند و یا با تحلیل ناقص دنیوی و مادی‌پرستانه خویش رفتار ائمه اطهار (ع) را تنها پس از عاشورا منطقی می‌پندارند.
 
در این بیانیه آمده است: صرف‌نظر از نادرست بودن کاربرد واژه اسطوره برای حضرت سیدالشهدا(ع) از طرف روزنامه اعتماد مضحک‌تر از آن این نکته است که چشم و گوش چنین فتنه‌گرانی عاجز از دریافت پیام خروش 20 میلیونی جهانیان عاشق ابا‌عبدالله (ع) در روز اربعین بوده که بزرگترین تجمع دینی جهان به‌شمار می‌رود و نشان از اشتیاق بیش از پیش جوانان به الگوپذیری از سرور آزادگان جهان دارد.
 
بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پایان این بیانیه ضمن محکومیت اهانت روزنامه اعتماد به ساحت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، خواستار برخورد قاطع محاکم قضایی و مسئولان وزارت ارشاد با عاملان و زمینه‌سازان این اقدام وقیحانه شد.

منبع: فارس