۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
درخشان دیگر در سیبل انتقادها نیست

محمد نوری: لباس آستین‌بلند نداریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد اگر این تیم در دیدار مقابل بنیادکار در هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود، به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.
کد خبر : ۲۳۰۰۷۱
صراط: محمد نوری در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

در مورد بازی این هفته مقابل بنیادکار ازبکستان چه صحبتی داری؟

بنیادکار تیم بسیار خوبی است. این یکی از مهمترین بازی‌های ما محسوب می‌شود و کار سختی در پیش خواهیم داشت. با این حال امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم و البته نیازمند دعای هواداران هستیم.

تساوی در ازبکستان برای شما راضی‌کننده خواهد بود؟

ما برای مساوی به ازبکستان نمی‌رویم. به هر حال گرفتن یک امتیاز در زمین حریف هم می‌تواند راضی‌کننده باشد ولی ما برای برد بازی می‌کنیم. بعد از پیروزی مقابل لخویا، حالا حساب دیگری روی پرسپولیس باز می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم در سرمای شدید ازبکستان نتیجه خوبی بگیریم. اگر بنیادکار را ببریم، قول می‌دهم که صعودمان از این گروه قطعی است.

بنیادکار قوی‌تر از لخویاست؟


از لحاظ بازیکن، لخویا تیم قوی‌تری است ولی از لحاظ فیزیکی بنیادکار شرایط بهتری دارد. در ضمن بازی در زمین حریف کار ما را سخت می‌کند.

مشکل لباس بازیکنان پرسپولیس حل شده است؟

متأسفانه تا به امروز لباس آستین‌بلند به دست ما نرسیده است. در شأن و شخصیت پرسپولیس نیست که مشکل لباس داشته باشد. البته من با آقای نژادفلاح صحبت کردم و ایشان قول داد که این مشکل تا فردا برطرف شود و تیم با لباس‌های یکدست و حرفه‌ای به ازبکستان برود.

مثل اینکه با پیروزی مقابل لخویا فشارها از روی دوش حمید درخشان هم برداشته شده است ...

من فکر می‌کنم او دیگر در سیبل انتقادها قرار ندارد. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و به نظر من تغییر کادر فنی نمی‌توانست اتفاق خاصی در تیم ما به‌وجود بیاورد. پرسپولیس نیاز به ثبات مدیریت، کادر فنی و بازیکن دارد. همه می‌دانند که این تیم در سال‌های گذشته بابت بی‌ثباتی ضربه خورده است.

آیا پیام صادقیان در برنامه‌های تاکتیکی حمید درخشان جایی ندارد؟

صادقیان فوتبالیست خوبی است. او مصدوم بود ولی حالا با تیم تمرین می‌کند. پرسپولیس به پیام و دیگر بازیکنان نیاز دارد. مطمئن باشید صادقیان برمی‌گردد و حتی به تیم ملی هم می‌رسد.
منبع: تسنیم