۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

نقد باید مودبانه انجام شود

کارشناس مذهبی گفت: تقاضای من این است که آقایان به هیچ وجه در اموری که باعث اختلاف می‌شود، ورود پیدا نکنند و به نقاط مشترک و نقاطی که ما در بحث اتحاد به آن نیاز داریم بپردازند.
کد خبر : ۲۳۱۲۰۱
صراط: حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی گفت: تمام هم و غم تان را بگذارید بر تقویت نقاط اشتراکی که در جریان هیئت ها وجود دارد.
 
مومنی در ادامه افزود: متأسفانه ما در سال های اخیر شاهد این بودیم که در فضاهای مجازی و یا فضاهایی که دوستان در رسانه کار می کنند، گاهی نکته ای مطرح می‌شود که آن نکته باعث اختلاف می شود و  به آن خیلی دامن می زنند. سعی کنید به نکاتی که رویش اتفاق نظر هست بپردازید.
 
حجت الاسلام مومنی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ما همه زیر یک بیرق هستیم و زیر یک جریان هستیم، افزود: همه ما در مسیر ولایت و مسیر اهل بیت(ع) هستیم و این نقطه اتحاد باید باشد و نه نقطه اختلاف و تفرقه و جدایی. اگر قرار است نقدی صورت بگیرد، نقد در نهایت ادب و سلامت صورت بگیرد .
 
وی در پایان صحبت هایش گفت: تقاضای من این است که آقایان به هیچ وجه در اموری که باعث اختلاف می شود، ورود پیدا نکنند و به نقاط مشترک و نقاطی که ما در بحث اتحاد به آن نیاز داریم  بپردازند.  

منبع: عقیق
برچسب ها: نقد اختلاف مومنی