۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

هت تریک تونی در لیگ برتر

تیم تراکتورسازی تبریز برابر مهمان نامدار خود به پیروزی دست یافت.
کد خبر : ۲۳۱۷۲۹

صراط: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان پرسپولیس تهران بود که این بازی با یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

این بازی با برتری پرسپولیس در دقایق نخست همراه بود و دو فرصت گلزنی در 10 دقیقه ابتدایی بازی نصیب شاگردان درخشان شد که ثمری برای سرخ های تهران در برنداشت.

 در ادامه بازی تیم تراکتورسازی بر بازی تسلط یافته‌ و چندین فرصت گلزنی را از دست داد که بیشترین سهم ادینهو بود. آقای گل ایران دو بار از ضربات ایستگاهی شانس خود را برای افزایش گل هایش امتحان کرد، اما سوشا مکانی با درخشش خود مانع از ورود توپ به دروازه تیمش شد. با وجود اینکه بازی در نیمه اول گلی در برنداشت، اما سرعت خوبی در بازی حاکم بوده و میل گلزنی و اشتیاق در پیروزی در هر دو تیم به چشم می خورد.

نیمه دوم نیز با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و این تیم در دقیقه 62 به گل برتری خود دست یافت.

دفع اشتباه توپ توسط حاتمی توپ را به ثاقبی رساند و وی بعد از عبور از خط دفاع پرسپولیس دروازه بان این تیم را نیز جا گذاشته و توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

در دقیقه 68 تیم پرسپولیس در دو مرحله توسط گابریل و خانزاده فرصت جبران گل های خورده را داشت.

در دقیقه 75 تیم تراکتورسازی یک فرصت عالی را در دو مرحله از دست دادند تا آه تماشاگران تیم تراکتورسازی بر هوا رود.

دفاع منطقی تراکتورسازی در دقایق باقیمانده فرصت چندانی برای تیم پرسپولیس فراهم نکرد. در دقیقه 92 ادینهو با سوشا مکانی تک به تک شد، اما مهاجم برزیلی تراکتورسازی در این صحنه نیز موفق عمل نکرده و توپ را به بیرون زد.

در نهایت تیم تراکتورسازی در این بازی به برتری یک بر صفر دست یافته و با 41 امتیاز بعد از نفت تهران و بالاتر از استقلال در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

بازی دو تیم در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و در حضور 25 هزار نفر به قضاوت یدالله جهانبازی و کمک‌های رضا سخندان – حمید غمزه برگزار شد.

جهانبازی در این بازی اومانیا، گابریل، نوری، بنگر و پیام صادقیان از پرسپولیس و عابدینی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

داور این مسابقه برای این بازی 6 دقیقه وقت اضافه منظور کرد.

منبع: فارس