۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷

رازهایی از بزرگترین دنیا که نمی‌دانید+تصاویر

یکی از بزرگترین و بلند‌ترین برج‌های دنیا دارای شگفتی‌های منحصر به فردی است که سبب جذب میلیون‌ها مسافر هر ساله از اقصی نقاط دنیا به خود می‌شود.
کد خبر : ۲۳۲۰۲۳
صراط: یکی از مشهورترین هتل‌ها در کشور امارات متحده و شهر دبی هتل BurjAL Arab است.

رازهایی از بزرگترین دنیا که نمی‌دانید+تصاویر

گفتنی است، نمای خارجی منحصر به فرد و دکوراسیون داخلی در کنار هزینه‌ی سرسام‌آور اقامت در سوئیت‌های این هتل آن را به یکی از هتل‌های استثنایی در جهان مبدل کرده است.

رازهایی از بزرگترین دنیا که نمی‌دانید+تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد در این هتل وجود ipad هایی از جنس طلا در هر اتاق، 17 مدل انواع بالش در هر اتاق و نیز تیمی مجرب از کارکنان آموزش دیده صنعت هتلداری است.

این هتل در 56 طبقه بلندترین برج 7 ستاره جهان است و قیمت اقامت در ارزان ترین اتاق آن در حدود 900  پوند برای هر شب است. این برج در حال حاضر 15 ساله شده است.

در این هتل حدود هزار و 500 کارمند هتل دار شامل 200 سرآشپز و 70 تیم حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف از تأسیسات تا تشریفات کار می‌کنند.

ساخت این هتل حدود 5 سال به طول انجامیده است و نخستین بار در سال 1999 بازگشایی شده است.

هزینه ساخت این هتل در آن زمان بالغ بر یک میلیارد پوند بوده است و در ساخت آن از انواع سنگ‌های مرمر گران قیمت ورقه‌های طلا با عیار 24 و سایر سنگ‌های قیمتی استفاده شده است.

مسافران در این هتل می‌توانند از امکاناتی مانند سوار شدن به خودروی رولز Royces برای انتقال به فرودگاه دبی یا گردش در این کشور و حتی سوار شدن به هلی کوپتر استفاده کنند.

 این هتل دارای 8 رستوران و سالن‌های غذاخوری ساخته شده از طلا است. گران قیمت‌ترین سوئیت‌ها در این هتل تا 742 هزار پوند برای هر شب هزینه دارد.

برچسب ها: هتل برج صراط