۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

تازه‌ترین اطلاعات درباره سقوط شی‌ء نورانی

اخبار متفاوتی از بامداد امروز پیرامون سقوط یک‌ شیء نورانی در آب‌های غرب مازندران در رسانه‌ها منتشر شد درحالی‌که مسئولان این شایعه را از اساس تکذیب کرده اند.
کد خبر : ۲۳۲۵۷۱
صراط: مشاهده شیء نورانی در مناطق ساحلی مازندران تیتر بامداد امروز برخی رسانه‌های محلی مازندران بود. این خبر پس از مدت کوتاهی واکنش برخی مسئولان مازندران و شهرستان‌های استان را در پی داشت.

برخی مسئولان مازندران منشاء این خبر را در شهرستان‌های ساحلی بابلسر و فریدونکنار و برخی از مسئولان منشاء خبر را در مناطق دیگری از شرق و غرب استان اعلام کردند.

به دنبال وقوع این شایعه، در سطح شهر و مناطق مرکزی استان، شایعه دیگری مبنی بر سقوط هواپیمای حجاج در فرودگاه ساری منتشر شد.

علی‌رضا احمدی سخنگوی اداره‌کل فرودگاه‌های استان مازندران در پی انتشار این اخبار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: تمام پروازهای فرودگاه‌های مازندران از صبح امروز در موعد مقرر انجام شده است.

وی گفت: پرواز حجاج از جده ساعتی پیش وارد فرودگاه ساری شده و سقوط هواپیما در فرودگاه‌های مازندران تکذیب می‌شود.

علی نبییان معاون عمرانی و جانشین ستاد بحران استان مازندران نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم ضمن تکذیب خبر سقوط هواپیمای مسافربری در استان، گفت: خبری مبنی بر مشاهده شیء نورانی در آسمان مازندران تائید نشده است.

وی در عین حال می‌گوید که هنوز اخباری مبنی بر سقوط بالگرد در مناطقی غربی مازندران تائید نمی‌شود ولی تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تسنیم