۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

دوربین های حرارتی داعش گواه چیست؟

کمیسیون امنیتی شورای استانداری دیالی با اشاره به توقیف تعدادی از دوربین‌های حرارتی داعش در استان صلاح‌الدین از حمایت برخی طرفهای خارجی از تکفیری‌‌ها به منظور طولانی‌تر شدن نبرد جاری در عراق خبر داد.
کد خبر : ۲۳۲۵۸۵
صراط: کمیسیون امنیتی در شورای استانداری دیالی از کشف و ضبط دوربینهای حرارتی پیشرفته از گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین عراق خبر داد.

پایگاه خبری شبکه العالم در این‌باره نوشت: «صادق الحسینی» رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانداری دیالی می‌گوید که نیروهای امنیتی مشترک با حمایت نیروهای مردمی تعدادی از دوربین‌های حرارتی پیشرفته را در اطراف منطقه «العلم» در استان صلاح الدین کشف کردند که گروه داعش از آن برای رصد تحرکات نیروهای امنیتی و مردمی در فاصله های دور استفاده می‌کرد.

وی درگفت وگو با شبکه السومریه نیوز افزود: تکنولوژی های جدید در دست گروه تروریستی داعش نشان دهنده حمایتهای گسترده خارجی‌ها از این گروه برای ادامه حملات و اقدامات خشونت بار و کشتار مردم بی‌گناه در عراق است.

شمار زیادی از نیروهای پلیس و ارتش عراق در استان دیالی با حمایت نیروهای مردمی بیش از یک هفته است که برای شرکت در عملیات آزادسازی صلاح الدین از اشغال گروه تروریستی داعش به سمت این استان حرکت کرده‌اند.

مسئولان محلی و رسانه‌های عراقی پیشتر از اقدام هواپیماهای آمریکایی در پرتاب محموله‌های سلاح در مناطق تحت کنترل داعش خبر داده و در این زمینه تصاویری را منتشر کردند.
منبع: فارس