۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

جریان‌های مختلف در خبرگان راه ندارند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نه چپ و نه راست و نه جریان‌هایی که بر سر زبان‌ها افتاده در مجلس خبرگان راهی ندارند.
کد خبر : ۲۳۲۶۰۳

صراط: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نه چپ و نه راست و نه جریان‌هایی که بر سر زبان‌ها افتاده در مجلس خبرگان راهی ندارند.

آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان اظهار داشت: رسانه‌های استکبار جهانی در این دو، سه ماه اخیر بسیار زوم کرده بودند که آینده مجلس خبرگان چه می‌شود؟

وی افزود: آنها در همین راستا بسیار توطئه چیدند و حرف و حدیث، نقل و جمله‌سازی کردند که آینده مجلس خبرگان آینده اختلاف و تشنج است و می‌خواستند میان علمای به نام اختلاف بیندازند.

اسلامی ادامه داد: هرکس رسانه‌های اسرائیلی و استکباری را بررسی می‌کرد متوجه می‌شد که گویا آنها نذر کرده‌اند که این گونه توطئه‌چینی کنند. این رسانه‌ها بر اساس افکار پلید و توطئه‌هایی که دارند می‌خواهند در ارکان اصلی نظام اسلامی اختلاف ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در مجلس خبرگان مثل زمان مرحوم آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی نه تشنجی و نه اختلاف فاحشی وجود داشت. بله، کاندیداهای مختلفی وارد عرصه شدند و اعضای مجلس خبرگان با آرامش و طمأنینه طبق قانون رئیس جدید را انتخاب کردند و آیت‌الله یزدی رأی غالب را بردند و به عنوان رئیس در این وقت باقیمانده انتخاب شدند.

این عضو مجلس خبرگان تأکید کرد: نه چپی و نه راستی، نه تندی و نه کندی و نه میانه‌رویی و نه جریان‌هایی که بر سر زبان‌ها افتاده در مجلس خبرگان راه ندارند. خبرگان مجموعه‌ای از علمای بزرگ و در اختیار نظام و امامت و ولایت هستند و موضوعات کشور را رصد می‌کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در پایان این دور مجلس نیز بیانیه عالی صادر شد و اعضای خبرگان اقتصاد مقاومتی را از جریان‌های مختلف دستگاه اجرایی خواستند که عملی شود، همچنین آقایان دغدغه‌هایشان از مسائل فرهنگی را بیان کردند و از مسئولین خواستند به اقتصاد و معیشت مردم کمک کنند و چشم به دشمن ندوزند و تصور نکنند که ‌دشمن به ما خدمتی می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: اعضای خبرگان همچنین ضمن اینکه مذاکره را در امور هسته ای مورد تایید قرار دادند، مواظبت از دشمن و توطئه های آنها را تذکر دادند.

وی در پایان تصریح کرد: به هر حال هم انتخابات به خوبی انجام شد و هم بیانیه خوبی صادر شد و وحدت و انسجام در مجلس خبرگان حاکم است.
منبع: فارس