۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

رضائیان: اگر می‌باختیم انتقاد می‌کردند!

رضائیان در مورد اینکه درخشان و بازیکنان پرسپولیس از پرتاب سنگ به زمین خبر دادند، گفت: اگر ما در این بازی بازنده می‌شدیم، هیچ انتقادی از پرسپولیسی‌ها نمی‌شنیدید، اما وقتی آنها با یک بازیکن بیشتر بازی برده را دادند، این مسائل پررنگ می‌شود.
کد خبر : ۲۳۲۶۹۳
صراط: مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: خوشحالم که بازیکنی مثل صادقیان از فرهنگ حرف می‌زند که این نشان‌دهنده کار فرهنگی در فوتبال ماست.

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی دو بر دو مقابل پرسپولیس گفت: اگر در این بازی ما دو بر صفر از حریف پیش بودیم و بازی مساوی می‌شد، بازنده واقعی بودیم، اما وقتی شرایط برعکس می‌شود و ما حتی با یک بازیکن کمتر می‌توانیم دو گل خورده را جبران کنیم و همه خوشحال هستند، خوب است هر چند که این یک امتیاز ما را در جدول خیلی تکان نمی دهد، اما از نظر شخصیتی و اعتباری برای تیم خوب است و به تیم نفت مسجد سلیمان اعتماد به نفس می‌دهد که 10 نفره توانسته بازی باخته را مساوی کند و برای امتیازآوری بازی‌های آینده خوب است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد گلایه‌های حمید درخشان از جو ورزشگاه و اینکه پیام صادقیان گفته مسجد سلیمان بی‌فرهنگ‌ترین تماشاگران را دارد، گفت: قبل از هر چیز این را بگویم من به عنوان مدیرعامل یک باشگاه فرهنگی، ورزشی به هیچ عنوان از شنیدن الفاظ ناشایست در ورزشگاه‌های ایران خوشحال نمی‌شوم و این کار را به هیچ عنوان تأیید نمی‌کنم، اما واقعیت آن است که تماشاگران و مردم وقتی عصبی می‌شوند، به دنبال راهی می‌گردند تا استرس درونی خود را تخلیه کنند، بنابراین اگر بر فرض توهینی به درخشان یا بازیکنان پرسپولیس شده من از آنها عذرخواهی می‌کنم، دوست ندارم شاهد شنیدن الفاظ توهین‌آمیز در ورزشگاه‌های کشور باشم، ولی واقعیت این است که باشگاه‌ها در این مورد کاری نمی‌توانند انجام بدهند.

وی افزود: اما باید ببینیم چه کسی چه حرفی را در چه موقعیتی بیان می‌کند. پرسپولیسی‌ها بعد از آنکه بازی برده را مساوی کردند چنین حرف‌هایی را می‌زنند و باید دید چرا این حرف ها مطرح می‌شود، اگر ما در این بازی دو بر یک یا سه بر یک باخته بودیم، اکنون با اخلاق‌ترین تماشاگران دنیا را داشتیم. در ضمن خوشحالم که صادقیان دم از فرهنگ می‌زند و مسائل فرهنگی برای او جا افتاده است، این نشان از توسعه فرهنگی و آموزش در فوتبال ما دارد و جا دارد که از این مسئله ابراز خوشحالی کنیم.

رضائیان در مورد اینکه درخشان و بازیکنان پرسپولیس از پرتاب سنگ به زمین خبر دادند، گفت: اگر ما در این بازی بازنده می‌شدیم، هیچ انتقادی از پرسپولیسی‌ها نمی‌شنیدید، اما وقتی آنها با یک بازیکن بیشتر بازی برده را باختند، این مسائل پررنگ می‌شود. ضمن اینکه بازیکنان ما بدنشان مانند سنگ و آهن است و شاید وقتی بازیکنان پرسپولیس به آنها برخورد می‌کردند چنین احساسی داشتند. بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و توانستند نتیجه را عوض کنند.

وی در مورد صحبت‌های بنگر مبنی بر اینکه بهتر بود در این بازی هفت‌سنگ بازی می‌کردند، گفت: من سنگ‌ها را نمی‌شمردم، من گل‌های بازی را شمردم، اما شنیدم که بنگر برای مدیرعامل باشگاه یعنی من ابراز تأسف کرده است. برای بنگر حکایتی از سعدی می‌گویم. سعدی روزی از بازار شهری عبور می‌کرد که دید غوغایی برپا شده است، از مردم علت را جویا شد که گفتند دو نفر در حال کتک‌کاری و دعوا هستند، یکی از آنها دیوانه است و دیگری عاقل و فرزانه شهر ما و سعدی در جواب آنها گفت من در دیوانگی آن فرد شکی ندارم، اما در مورد عاقل و فرزانه بودن فرد دیگری مشکوکم، چون اگر عقل داشت، دهان به دهان آن فرد دیوانه نمی‌گذاشت. آقای بنگر! ما دیوانه شهریم و شما فرهیخته، پس بهتر است با من وارد مناظره نشوید.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در مورد وضعیت کارلوس سانتوز بازیکن برزیلی تیمش گفت: این بازیکن بعد از بازی با استقلال به ناگهان غیب شد که این غیب شدنش مشکوک است، چون بازیکن خارجی نمی‌تواند بدون اجازه باشگاه از ایران برود، پس حتماً در یکی از هتل‌های شهر تهران مستقر است، ما از او و مدیربرنامه‌های ایرانی‌اش به فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم و مثل برخی هم توهم توطئه نداریم، هر چند به غیب شدن این بازیکن مشکوک هستیم. با این حال، می‌گویم مردم مسجد سلیمان نگران غیبت کارلوس سانتوز نباشند، چون اکنون کرملاچعب را داریم. بازیکن هجده ساله‌ای که متعلق به شهر است. کارلوس حتی اگر مقابل پرسپولیس هم بازی می‌کرد، بازیکن شهر ما و ایران نبود، اما کرملاچعب سالها برای فوتبال ایران و نفت مسجد سلیمان بازی می‌کند.
منبع: فارس