۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
حاشیه های نشست مطبوعاتی احمدی نژاد

غيبت معنادار مشایی در نشست مطبوعاتی رئیس جمهور

در نشست مطبوعاتی رئیس جمهور حسینی وزیر ارشاد، صالحی وزیر امور خارجه، بهداد معاون مشایی، جوانفکر،پرفسور مولانا و پسر احمدی نژاد حضور داشتند .
کد خبر : ۲۳۲۷۴

"صراط" - غیبت معنادار مشايي در كنفرانس خبري رييس جمهور، پرسشهاي متعددي را ايجاد كرده است.

به گزارش صراط نيوز، يكي از حواشي مهم كنفرانس خبري احمدي نژاد ، نبود رييس دفتر رييس جمهور در اين نشست خبري بود.

عدم حضور مشايي از آنجا جالب توجه است كه وي پيش از اين پاي ثابت نشستهاي خبري رئیس جمهور بوده است.

بنابراين گزارش ، سكوت خبرنگاران رسانه ها و عدم طرح پرسشي درباره غيبت مشايي در اين نشست خبري نيز از نكات جالب توجه نشست خبری احمدی نژاد بود.

 از طرفي عدم حضور مشايي در فضاي رسانه ايي طي چند روز گذشته، گمانه هاي متعددي پيرامون علت عدم حضور وي در نشست خبري ديروز احمدي نژاد را مطرح كرده است.
در نشست مطبوعاتی رئیس جمهور حسینی وزیر ارشاد، صالحی وزیر امور خارجه، بهداد معاون مشایی، جوانفکر،پرفسور مولانا و پسر احمدی نژاد حضور داشتند .

گفتني است روز گذشته ، يكي از سايتهاي خبري علت لغو سفر احمدي نژاد به ارمنستان را ممنوع الخروج بودن دو تن از همراهان وي اعلام كرد.

 

نظرات بینندگان
جن گير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۷
۴
احتمالاً مش .... از اح ..... اعلام برائت كرده ... !!!!!!!!!!!
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
1000 سال بعد !! سمینار رئیس جمهورهای اسبق ایران :
مشهدی مح.... اح.... یکی از پیشکسوتان عرصه ریاست جمهوری در خصوص مباحث مربوط به جریان انحرافی زمان ریاست جمهوری اش اظهار داشت ، اگر 2000 سال دیگر هم از من سوال کنید ، جواب من سکوت وحدت بخش + الهام بخش است !!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اضافه می شود - همیشه حرفهایست برای گفتن و حرفهایست برای نگفتن و ارزش هر انسان به حرفهایست که برای نگفتن دارد حرفهایی اهورایی و برامده از دل .......
- ( مطمئنم که این جمله حتی یک بار هم که شده به گوش هوشنگ نخورده !!!!!! )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۵
۵
نیومداینطوری فضاسازی کردیدمیومدچی میشد!!؟؟؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۴
۳
ان شا الله همین طور ادامه پیدا کند!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۴
۱
طرح حدود 11 سوال درباره اتهاماتی که منتسب به نزدیکان رئیس جمهور است که هر یک به زبانی از م.اح.......... پرسیده شد.
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مش....... به کمک اجنه در پشت صحنه مشغول فراهم کردن تمهیداتی برای موفقیت ....... نژاد در کنفرانس خبری بوده است مگر هاله نور را دور سر ....... نژاد ندیدید؟
مگر ندیدید که در زمان صحبتهای .........نژاد حتی یکی از خبرنگاران پلک هم نمی زدند؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۳
۳
این روزها حضور و یا عدم حضور آقای مش.... شده خوار چشم و استخوان در گلوی تمامیت طلبان که نه حضورش رو می تونن تحمل کنند و نه عدم حضورش رو !!!!!!!
احتمالا عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتی ، مبین این نکته است که در جائی دیگر حضور داشته و در حال طرح برنامه ای برای کندن پوست تمامیت طلبان بوده - انشاء الله
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا مهران از اونجايي جواب ندادي ، يكبار ديگه مطلبت خطاب به بنده (با عنوان بي بصيرت) و جوابمو اينجا درج ميكنم ...

مهران آزادپی| | ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
بی بصیرت - کورش هخامنشی پدر جد من و شماست مگر اینکه بخواهیم آنرا انکار کنیم - که در این صورت ، یا از زیر بته بعمل آمده ایم و یا نیاکان و پدران ما به عرب های قبل از پیامبر اسلام ( ص ) می رسد و البته شجره نامه حقیر ، این را نشان نمی دهد - دوست عزیز این یعنی هویت و ما به هویتی با این قدمت و عظمت افتخار می کنیم - شما هم موجبات افتخار خودت را اول پیدا کن ( بخوانید هویت ) ( البته مطمئن هستم درک شما از کلمه هویت در حد انگشت نگاری و غیره است ولی این را نمی گویم )و بعد هم البته می توانی به آن ( هویت تاریخی خودت ) افتخار کنی یا نکنی و قصد دخالت در این موضوع را ندارم - در باب تقدس نوروز بارها ، سخن ها در زمان خودش گفته شد و پرونده آن را هم بستیم و ایراد دوباره شما بر این موضوع نشان از این دارد که از بحث روز عقب تشریف دارید - کمی سرعت خود را اضافه بفرمائید و پای لنگ خود را به پای افزاری مجهز کنید که اینقدر عقب نمانید ( منظورم مطالعه است ) مکتب ایرانی هم همانطور که بارها گفته شد روایتی ناب از اسلامی است که به آن اسلام شیعه می گویند - اسلامی که بر قلبها حاکم شده نه بر بدن ها و البته ظاهرا شما از آن دسته هستید که با اراده خودتان متشرف به دین مبین اسلام نشده اید و همین است که پیرو همان سیره هستید و حکومت بر دلها را از نکات سلبی دین مبین اسلام ، سیره پیامبر مکرم و ائمه هداء و منجی بشریت و مقام ولایت می بینید و نه ثبوتی - اما این امر در دل مکتب ایران حک شده و ثبت شده و باور شده و ایمان شده است . ( البته کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟ ) و اما به فرموده مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ( اگر برادران مومن و کساني را که به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فکري با ما مخالفند مورد اهانت و ايذاء و آزار قرار دهيم از خط امام منحرف شده‌ايم. ) و اگر چشمهایتان خوب می بیند ( که بعید می دانم )و اگر گوش هایتان خوب می شنود ( که محال ممکن است ) - به خوبی باید تشخیص بدهید که شاهین ترازوی سنجش انحراف به سمت کدام طیف سنگینی می نماید .
حق یار

جواب :
(2) خدمت آقای مهران آزادپی عرض می کنم که خوشحال شدم پس از بحث های فراوان به یکی از مهمترین عقاید انحرافی خودت و استراتژی اون جریان دروغگو اعتراف کردی ! کوروش و ايران باستان و .... !! آقا مهران اولاَ این ملت سالها از قبل انقلاب و بعد انقلاب و در طول جنگ تحمیلی اینهمه سختی و مرارت نکشید و بهترین جوانانشو (که اهداف و آرمانهاشون برای چون تویی قابل درک نیست) رو تقدیم نکرد تا یه روزی اح .... ادی بیاد و پا بر روی منصبی که به برکت خونهای اونا و ادعای (دروغ) ولایتمداری و ادامه راه اونا بهش دست پیدا کرده بذاره و دم از کوروش و هخامنشی (با احترامی که برای فرهنگ خودمون در جاي خودش قائل هستم) بزنه که علاوه بر اینکه غیر قابل مقایسه با فرهنگ و مکتب ناب اسلام هست ، در هیچ جایی از اهداف و آمال و آرمانهای انقلاب تعریف نشده !! یعنی کسی حرکتی برای برپایی نظام جمهوری اسلامی نکرده که و مجاهدتی نکرده ، مگر اینکه الگویی غیر ازخط سرخ حضرت علی ع حضرت اباعبدالله الحسین ابالفضل العباس .... و مرام مسلک این عزیزان رو برای خودش تعریف کرده باشه و مثلاً در جايي صحبتي ، وصيتنامه اي و سفارشي به حفظ پيام هاي ايران باستان و مرام و مسلك كوروش !! كرده باشه ! آزادپي ! حسين فهميده 13 ساله رو ميشناسي ؟ ابراهيم همت رو ميشناسي ، مهدي باكري و احمد كاظمي و مرام و مسلك و متعلقات دروني اين عزيزان و تمام شهداي راه اسلام و ولايت رو درك ميكني ؟ (كه نميكني) و اگر اینکاره باشی (که نیستی) و عزیزانی که سراغ وصیتنامه های این فرشتگان آسمانی رفته اند به وضوح این را درک کرده اند كه تمايلات قلبي و آمال و آرزوي اين عزيزان ادامه دادن خط سرخ شهادت با تاسي از مولاي متقيان حضرت علي ع و فرزند برومندش حضرت اباعبدالله الحسين و توصيه ولايتمداري و حركت در خط رهبري به مردم بوده نه مكتب ايراني !!! علی ایحال اگر هدف برپاکنندگان و کلیه کسانی که به هر نحوی زحمت برپایی این نظام رو کشیدن ، بقول شما و همفکرانتان در دولت ، بازگرداندن کشور به ساختار و تشكيلات زمان ايران باستان بود ، شما حق داشتید مدعی باشید .... و به نظرم درست نیست که از ثمره رنج و زحمت و خون دیگران (كه در راستاي هدفي غير از هدف شما بوده) بخواهید سوء استفاده کنید !!! ضمنا اگر به دنبال هویت بقول خودت فراموش شده ات هستی بهتر است که راه حل دیگری بیندیشی و حتی به دنبال ایجاد یک انقلاب باستانی باشید و در صورت موفقيت ، خودتان با سران اون جريان براش فلسفه ايراني گري و قوميت گرايي ببافين !!!
اینکه میفرمایی مکتب ایرانی در دل مکتب اسلام است و اراجیفی از این دست ، اولا منکر این نیستم که بینش به روز و باز ایرانیها در دریافت سریع پیامهای اسلام بی تاثیر بوده ، اما به خواست خداوند متعال جوهره مکتب اسلام ناب محمدی به حدی کامل و بدون نقص بوده که کوچکترین احساس خلاء نسبت به دیگر مکاتب منجمله مکتب ایران نداشته باشد ... و اصلاً اصرار به مکتب ایران و مسائلی از این دست ، چه نيازي از نيازهاي نظام جمهوري اسلامي را تامين مي نمايد ؟؟؟ و اين استراتژي را نه در راستای دلسوزی برای فرهنگ و تمدن ایرانی از جانب اح ... و مش .... ارزیابی می کنم ، بلکه این ادعاها را صرفا در راستای کلک و فریب سیاسی و توطئه ای با اجزاء و پازلهای پیچیده تفسیر می کنم که در حرکتی خزنده و مرموز قصد ايجاد انحراف و رویارویی با اهداف و آمال انقلاب اسلامی و بر پا کنندگان آن و در نهایت تقابل با ولایت فقیه می باشد و و نهايتاً در جهت تامین نمودن اهداف و آمال دشمنانی که سالها برای بر زمین زدن این خیمه انقلاب و اسلام دست به هر کاری زدند اما شکست خوردند تحلیل می نمایم و والسلام
اگر از همه این ها بگذریم می رسیم به بحث مهم دروغ !!! خدمت شما عرض ميكنم همانگونه که در مذمت و ناپسندي دروغ در كليه مکاتب منجمله اسلام و .... انواع و اقسام تاکیدات وجود دارد ، آیا در مکتب ایرانی که همچون توی بدبخت بیسوادی ! ازش دم میزنی ، در مورد دروغ چه گفته اند و چه ديدگاهي وجود دارد ؟ نمی توانی بگویی که مکتب ایرانی و کوروش و هخامنشی دروغ را دوست داشته اند ، چون این اقوام هم بشدت از این منکرات پرهیز داشته اند .... لذا بنده سوالم این است که اح ......ژادی که مدعی کرامت مکتبی(ایرانی) هست که نسبت به دروغ واکنش بسیار منفی نشان داده ، چرا زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیامد همین تفکرات و آمال و اعتقادات خودشو رک و پوست کنده با مردم در میان بگذارد و سپس از آنها درخواست قضاوت و رای بنماید ؟ چرا به دروغ خودش را آنگونه که نبود و بصورت غیرواقع به مردم متدین ، بسیجی و حزب اللهی و علما و روحانیون و ....معرفی کرد ؟؟؟ چرا خودش را به دروغ ولایتمدار معرفی کرد و بعد دروغ بودن این ادعای خودش را برای همه به اثبات رسوند ؟؟؟ آيا اگه اون زمان همين افكار و عقايد را براي جامعه مطرح مي كرد .... چه نتيجه اي برايش حاصل مي شد !!!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم از اینکه صراط محترم نظرات کیلومتری تخریب کنندگان حلقه دولت را بدین گونه درج می نماید و از درج کامنت اینجانب احتراز می ورزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران ...... مي سوزه ؟
به مطالب اين كامنت ميخواي جواب بدي ؟ اگه در مورد مطالب كامنت بالا اگه نظر منفي داشته باشي از .................. هم پست تري !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
ایشان بسیار کم در مصاحبه های رئیس جمهور حضور دراد.شایعه سازی نکنید.
bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۱
۲
مشایی زنده است تا احمدی نژاد زنده است
majid
|
Germany
|
۲۳:۰۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۱
۲
مشائی زنده است،احمدی نژادپاینده است ،ملت ایران بازنده است!امااقدام قاطع قوه قضائیه سازنده است.
بسيجي با بصيرت
|
Germany
خيلي جالب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۳
همراهي مش............... با رييس جمهور آنقدر چندش آور است مانند كسي است كه دائما" با خود س.. همراه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۲
۱
عجب چيزي گفت در مورد مش....... آن مداحه .
نادر نادري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اگر مملكت اسلامي اتحاد و آرامس ميخواهد اين دو مزدور و منحرف يعني مش...... و بق........ بايد حذف شوند و محاكمه كه براي ديگران عبرت شود
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست