۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷

جوان آزارگر فردا اعدام مي‌شود

کد خبر : ۲۳۲۸۱
آزار و اذيت زنان كرماني
جوان آزارگر فردا اعدام مي‌شود
جام جم آنلاين: مامور قلابي سازمان آب و برق كه با ورود به خانه شهروندان كرماني، زنان صاحبخانه را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، فردا چهارشنبه به دار مجازات آويخته مي‌شود.

خالقي، مسوول روابط عمومي دادگستري استان كرمان به خبرنگار ما گفت: مجيد ـ مرد آزارگر ـ از بهمن سال گذشته مرتكب اين جرايم سياه شده بود و با توجه به اين كه اعمال مجرمانه وي احساسات مردمي را جريحه‌دار كرده بود، پرونده وي با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان كرمان ارسال شد.

وي اضافه كرد: متهم خرداد امسال در وقت فوق‌العاده محاكمه و از سوي قضات دادگاه كيفري استان كرمان به اعدام محكوم شد. مسوول روابط عمومي دادگستري استان كرمان تصريح كرد: راي صادره براي تاييد به ديوان عالي كشور ارسال شد كه با تاييد حكم صادره، پرونده محكوم به مرگ براي اجرا، در اختيار واحد اجراي احكام دادگستري كرمان قرار گرفت و فردا ـ چهارشنبه ـ مرد آزارگر در زندان شهر كرمان به دار مجازات آويخته مي‌شود.

تشكيل پرونده عليه متهم

به گزارش «جام‌جم»، مردي هنگام ظهر وقتي به خانه‌اش بازگشت، مشاهده كرد همسرش بيهوش در اتاق خواب افتاده است. او همسرش را به بيمارستان منتقل كرد و زن جوان پس از به هوش آمدن، گفت يك مرد به عنوان مامور سازمان آب با زور و تهديد وارد خانه‌اش شده و پس از كتك زدن، او را در دام شيطاني‌اش گرفتار كرده است. اين زوج به اداره آگاهي كرمان مراجعه و از مامور قلابي شكايت كردند. ماموران طبق اطلاعات به دست آمده از زن شاكي، به چهره‌نگاري رايانه‌اي از مامور قلابي آزارگر پرداختند و تصوير رايانه‌اي را نيز در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار دادند.

شكايت‌هاي مشابه زنان از مرد آزارگر

در حالي كه جستجوي ماموران براي دستگيري مامور قلابي ادامه داشت، زنان ديگري هم به مركز پليس مراجعه و شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند.

سرانجام متهم فراري دستگير و در بازجويي مدعي شد به اشتباه دستگير شده است؛ اما پس از مواجهه حضوري با شاكيان، آنها با ديدن مرد آزارگر، در حالي كه همچنان از وي وحشت داشتند، او را شناسايي كردند.

به اين ترتيب، متهم ـ مجيد ـ به آزار و اذيت شاكيان اعتراف كرد و گفت: با جعل عنوان مامور سازمان آب و برق به در منازل مردم مي‌رفتم و براي اطمينان از اين‌كه كسي جز زن صاحبخانه در منزل حضور ندارد، وانمود مي‌كردم وضعيت لوله‌كشي و سيم‌كشي برق ساختمان نياز به بررسي دارد و با اين ترفند وارد خانه‌ها مي‌شدم.

مرد آزارگر در رابطه با اجراي نقشه‌هاي شيطاني‌اش گفت: پس از ورود به خانه، زنان صاحبخانه را با چاقو تهديد مي‌كردم و پس از آزار و اذيت آنها، متواري مي‌شدم.

نظرات بینندگان
عاشق خلخالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۹
۰
چرا هزينه نگهداري براي اين چنين حيواناتي پرداخت مي شود . بايد همان روز دستگيري اعدام شوند