۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

حضور یک روحانی در درفشی‌فر

دو ملی پوش پرسپولیس که در تیم ملی امید حضور دارند با بازگشت از کشور کویت امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شدند.
کد خبر : ۲۳۲۹۲۳
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 15:40 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌های فراوانی برگزار شد.

* امروز بدون اعلام قبلی از حضور خبرنگاران و هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر جلوگیری بعمل آمد اما پس از پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگاران و هواداران توانستند تمرین امروز سرخپوشان را از نزدیک تماشا کنند.

* محمد حسین نژاد‌فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و در جمع بازیکنان حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

* یک روحانی‌ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و برای بازیکنان پرسپولیس درباره مناسک حج و اعمال آن به صحبت پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا دقایقی دور زمین دویدند و سپس به کار با توپ پرداختند.

* حدود 30 هوادار پرسپولیس تمرین امروز سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند. این هواداران بیشتر از همه به تشویق محمد نوری و مهدی طارمی پرداختند.

* مرور کارهای تاکتیکی از دیگر برنامه‌های امروز سرخپوشان بود.

* بازیکنان سپس تقسیم به دو تیم شده و به بازی درون تیمی زیر نظر کادر فنی پرداختند. در این تمرین مربیان تیم فوتبال پرسپولیس نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* مایکل اومانیا پس از تمرین امروز دقایقی به صورت اختصاصی در زمین به تمرین پرداخت.

* احمد نورالهی و میلاد کمندانی دو ملی‌پوش تیم ملی امید با بازگشت از اردوی این تیم از کویت امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند.

* بابک حاتمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شده در اواسط تمرین برای مداوای پای مصدومش به بیمارستان رفت.

* رضا نوروزی امروز هم به صورت اختصاصی دور زمین به تمرین پرداخت و به صورت انفرادی دوید.

* در ساعت 17:30 دقیقه تمرین امروز سرخپوشان به اتمام رسید و بازیکنان به رختکن رفتند، این در حالی است که خانزاده به علت درگیری با علی‌پور اجازه حضور در ادامه تمرین را پیدا نکرد اما در پایان تمرین به همراه سایر بازیکنان به رختکن رفت.
منبع: فارس