۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
نوروزی از شدت فحاشی‌ها گریه می‌کرد

درخشان:دیواری کوتاه‌ترازپرسپولیس نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیواری کوتاه‌تر از باشگاه پرسپولیس پیدا نمی‌شود و هر تصمیمی که می‌گیرند بر علیه ماست.
کد خبر : ۲۳۲۹۲۷
صراط: حمید درخشان در مورد درگیری خانزاده و علیپور در تمرین عصر امروز اظهار داشت: درگیری خاصی نبود تمرین محکمی بود و بازیکنان با جدیت بیشتری کار می‌کردند و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در مورد شرایط پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان خسته‌اند،‌چهار بازی بیرون ازخانه داشتیم که شرایط را دشوار می‌کند. امیدواریم در یکی دو روز آینده بتوانیم روی بازیکنان تأثیر مثبت بگذاریم تا بتوانند 90 دقیقه در میدان بجنگند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده باشگاه پرسپولیس را به علت ممانعت بازیکنانش از انداختن چفیه در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان جریمه خواهد کرد، گفت: هر کاری که از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهد آیا ما باید با خودمان چفیه به مسجدسلیمان می‌بردیم؟! هنگامی چفیه‌ها را آوردند که دیگر بازیکنان در زمین بودند فکر می‌کنم مسئله خیلی مهمی هم نباشد. در هر صورت هر تصمیمی که برای ما بگیرند آن را انجام می‌دهیم.

درخشان در مورد اینکه خوردبین اعلام کرده به خاطر فحاشی‌ها بازیکنان چفیه را فراموش کردند گفت: دیگر در مورد فحاشی که حرف نزنیم. آنقدر فحاشی‌ها زیاد بود که خجالت می‌کشم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اعلام شده هادی نوروزی به علت عدم قرائت وصیتنامه شهید جریمه می‌شود، گفت:‌ به هر حال دیواری کوتاهتر از پرسپولیس نیست. فحش‌ها دیده نمی‌شود، آجر و سنگ به داخل زمین پرتاب می‌شود اما نمی‌بینند بعد می‌گویند به خاطر اینکه نوروزی اعلامیه نخوانده باید جریمه شوند. او از شدت فحاشی‌های گریه می‌کرد. فحش‌های ناموسی می‌دادند.

درخشان در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده برخی تماشاگران به استقبال چهارشنبه‌سوری رفته‌اند، گفت: دیگر همه چیز باید به نفع آنها باشد. سنگ از بیرون ورزشگاه می‌آید به داخل استادیوم می‌اندازند اگر سنگی قرار است از بیرون بیاید چرا به استادیوم انداخته شود؟! پیشانی گابریل هم حتماً از بیرون بوده که باعث شده چنین اتفاقی برای او رخ بدهد.
منبع: فارس