۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

اجبار حضور در همایش گردشگری! +سند

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور حضور قطعی کارکنان در همایش‌ها دستگاه ثبت اثر انگشت را با خود به محل برگزاری همایش حتی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی می‌برد.
کد خبر : ۲۳۳۰۶۵
صراط: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور حضور قطعی کارکنان در همایش‌ها دستگاه ثبت اثر انگشت را با خود به محل برگزاری همایش حتی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی می‌برد.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دو دولت قبل، به دلیل برگزاری همایش‌های متعدد و پرحاشیه، شهره شده بود تا جایی که یکی از معاونان اسبق گردشگری در یک مقطع زمانی، هر هفته، یک همایش را برپا می‌کرد همایش‌هایی که رفته رفته بر وسعت آنها اضافه می‌شد و حتی به بهانه تقدیر از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای کشور، حجم میهمانان آن در حد قرق «استادیوم آزادی» پیش می‌رفت!

اما در این دولت در حالی‌ از حجم همایش‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کاسته شده که برای حضور قطعی کارکنان در این همایش‌های اندک هم، مسئولان متوسل به بعضی روش‌ها شده‌اند.

ثبت اثر انگشت به منظور ورود درمحل همایش‌ها +سند

 

به طوری‌که معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای حضور کارکنان در مراسم روز جهانی گردشگری که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد مجبور به بردن دستگاه ثبت اثر انگشت کارکنان در محل برپایی این مراسم شد.

در حالی‌که می‌توان با ارائه برنامه‌های مفید در این همایش‌های تکراری، میزان رغبت کارکنان را برای حضور، افزایش داد و با انتقال حس اعتماد به آنها، از روش‌های قهری استفاده نکرد.

منبع: فارس