۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

ستاره الهلال از سفر به ایران خودداری کرد

یکی از بازیکنان سرشناس الهلال حاضر نشد این تیم را در سفر به اهواز برای دیدار با فولاد همراهی کند بدون آنکه هیچ عذر و بهانه ای داشته باشد.
کد خبر : ۲۳۳۳۷۷
صراط: یکی از بازیکنان سرشناس الهلال حاضر نشد این تیم را در سفر به اهواز برای دیدار با فولاد همراهی کند بدون آنکه هیچ عذر و بهانه ای داشته باشد.
 
تیم ملی فوتبال الهلال عربستان برای رویارویی با فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شد. نکته جالب درباره کاروان الهلال این است که نواف العابد ستاره ملی پوش این تیم در خط میانی بدون اعلام به باشگاه حاضر نشد به ایران سفر کند که این با واکنش سران باشگاه الهلال مواجه شد.
 
فهد المفرج مدیر تیم الهلال اعلام کرد که بلافاصله پس از بازگشت به عربستان با این بازیکن جلسه خواهند گذاشت تا درباره علت نیامدن او به ایران سخن گویند.
 
در کاروان الهلال 19 بازیکن حضور دارند که جورجویس سامراس یکی از سرشناس ترین آنها است. اسامی بازیکنان الهلال در سفر به اهواز:
 
خالد شراحیلی، عبدالله السدیری، فهد الثنیان، عبدالله الزوری، تیاگو نیفیز، حمد الحمد، عبدالعزیز الدوسری، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، سعود کریری، یوسف السالم، خالد کعبی، کواک تای هی، فیصل درویش، دیقاو، سالم الدوسری، عبدالله الشامخ، محمد جحفلی وجورجویس سامراس.
 
در این گروه السد با 4 امتیاز صدرنشین است. الهلال با سه امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و فولاد هم با 2 امتیاز سوم است.
منبع: ایسنا