۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

تجمع به‌خاطر تبریک عید بود نه اعتراض!

جمعی از کارگران پیمانکار شهرداری با جمع در مقابل ساختمان شهرداری این شهر خواستار پرداخت شدن مطالبات معوقه خود شدند.
کد خبر : ۲۳۳۶۰۵
صراط: ظهر امروز کارگران شهرداری ایذه با تجمع خود جلو درب ساختمان شهرداری، مراتب اعتراض خود نسبت به عدم پرداخت نشدن مطالباتشان توسط پیمانکار را به شهردار اعلام کردند.
 
جمعی از این کارگران در سخنان خود با اشاره به اینکه سال نو فرا رسیده است و علاوه بر عدم دریافت عیدی و پاداش، چندین ماه هیچ‌گونه دریافتی حقوق نداشته‌ایم و در امرار و معاش خود با مشکل مواجه شده‌ایم و نسبت به پرداختی‌های پیمانکار خود اعتراض داریم.
 
*مطالبات پیمانکار پرداخت شده است/کارگران زیر نظر پیمانکار هستند
 
شهردار ایذه در حاشیه این اعتراض اظهار کرد: نیروهای معترض مربوط به پیمانکار شهرداری هستند و مطالبات باید توسط شرکت مربوطه پرداخت شود.
 
مهران باباپور با بیان اینکه مدتهاست که حقوق کارمندان رسمی شهرداری ایذه به‌روز شده و این افراد نسبت به دریافت مطالبات مشکلی نداشته‌اند افزود: هزینه‌های مربوط به مطالبات پیمانکار از شهرداری به وی پرداخت شده است و مطالبات آنها باید توسط شرکت مربوطه پرداخت شود.
 
*اعتراضی نبود، تجمع بابت تبریک عید شهردار به کارگران بود!
 
مراد عسکری پیمانکار خدمات شهری شهرداری در واکنش جالب خود نسبت به این اعتراض اظهار کرد: تجمع مربوط به موضوع خاصی نبوده، عدم دریافت مطالبات کارگران از شرکت مطرح نیست و این تجمع به‌واسطه دعوت شهردار از این قشر برای تبریک فرا رسیدن سال نو بوده است!
 
صحبت‌های جالب پیمانکار خدمات شهری ایذه در نوع خود کمی تامل برانگیز است، زیرا اگر دلیل این تجمع تجلیل و تبریک سال نو بوده است باید برای تقدیر یک فضای مناسبت‌تر و شرایط در خور شان هم فراهم می‌شد.
منبع: فارس