۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

اولیویرا: روحیه خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شاید روی کاغذ برای صعود شانسمان نسبت به حریفانمان کمتر باشد ولی تمام تلاشمان را برای صعود به مرحله بعد می‌کنیم.
کد خبر : ۲۳۳۶۴۴

صراط: تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: بازی سختی مقابل الاهلی عربستان داریم، چراکه الاهلی عربستان و امارات دو تیم برتر گروه ما هستند. بر روی کاغذ شانس کم تری نسبت به حریفان‌مان داریم ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا از شانس کم خود نهایت استفاده را کرده باشیم و در زمین مسابقه مقابل تیم قدرتمند الاهلی و هواداران زیادش نتیجه ایده آل را کسب کنیم.

وی افزود: با بردهای شیرین هفته های اخیر با روحیه و اعتماد به نفس بسیار بالا پا به زمین مسابقه می گذاریم. تراکتورسازی از تمرکز و سازماندهی خوبی بهره می‌برد و می تواند ضمن ارایه یک بازی خوب یکی از شانس های صعود به مرحله بعد مسابقات باشد.


سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص تیم الاهلی عربستان گفت: الاهلی یکی از تیم های قدرتمند این کشور است و با سرمایه گذاری خوبی که در بخش تیم‌های پایه کرده است با تیمی قدرتمند راهی این دور از مسابقات شده است، حضور در جمع بالانشینان جدول لیگ عربستان هم حاصل این سرمایه گذاری ایده آل است.

* مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بازی فردا عنوان کرد: خوشبختانه از لحاظ بدنی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم، ما همه تلاش خود را می‌کنیم دست پر به ایران برگردیم و با برد راهی تعطیلات سال نو شویم‌.