۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

جوابیه مطهری در شان او نبود

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان فارس ضمن محکوم کردن حمله به علی مطهری در شیراز، خواستار اصلاح جوابیه او به آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز شد.
کد خبر : ۲۳۳۷۴۰
صراط: یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان فارس ضمن محکوم کردن حمله به علی مطهری در شیراز، خواستار اصلاح جوابیه او به آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز شد. 
 
نادر فریدونی نماینده مردم فیروز آباد و عضو مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به حمله به علی مطهری نماینده تهران و نامه وی به آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز اظهار داشت: از نظر من هتک حرمت آقای مطهری نماینده مردم تهران، در شیراز شهر علم، ادب و معرفت و مهمان‌نواز محکوم است و ما اینگونه اعمال سخیف و خودسرانه را در شان و مصلحت نظام جمهوری اسلامی و فضای آرامش و امنیت جامعه اسلامی نمی‌بینیم.
 
وی افزود: از مسئولین امر خواهان برخورد منطقی و لازم با مسببین این اتفاق هستیم چراکه اینگونه حرکات را با هر ایده‌ای خلاف مصلحت، عزت، شوکت و امنیت کشور می‌دانیم.
 
این عضو مجمع نمایندگان استان فارس در عین حال تاکید کرد: من از طرفی جوابیه آقای مطهری به نماینده معظم ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله ایمانی را هم در شان و طراز نظام و یک نماینده مجلس نمی‌دانم و آن را محکوم می‌کنم و از ایشان می‌خواهم ضمن تصحیح ادبیات گفتمانی و جوابیه خود، به سنگر وحدت و همدلی با حضرت آیت‌الله ایمانی بپیوندد.
 
فریدونی در پایان افزود: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس و آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز هر دو از نیروهای سنگر اصلی انقلاب ناب اسلامی هستند.
منبع: تسنیم