۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

زمان پنجمین نشست دولت و مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آخر فروردین سال آینده خبر داد.
کد خبر : ۲۳۳۷۴۱
صراط: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آخر فروردین سال آینده خبر داد.
 
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس، گفت: با توجه به اینکه قرار بود این نشست مشترک پس از بررسی بودجه 94 در مجلس و به میزبانی دولت در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شود، برگزاری این نشست به پس از تعطیلات نوروز موکول شده است.
 
وی با اعلام این خبر که قرار است پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آخر فروردین سال آینده برگزار شود، افزود: براساس هماهنگی‌هایی که با معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور انجام داده‌ایم، مقرر شده است که پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آخر فروردین سال آینده برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه زمان دقیق پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس پس از تعطیلات نوروز مشخص می‌شود، تصریح کرد: قرار است در این نشست درباره مسائل جاری کشور نظیر وضعیت معیشتی مردم، نرخ تورم و بیکاری و موضوعات اقتصادی از این دست و نیز نحوه تعامل دولت و مجلس در سال آینده بحث و تبادل نظر شود.
 
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: همچنین قرار است در این نشست مسائل جاری کشور نظیر اقتصاد مقاومتی، راه‌های تحقق درآمدهای بودجه، هدفمندی یارانه‌ها و نیز مسائل ملی و تحولات منطقه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.
 
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا پیشتر از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس پیش از پایان سال‌جاری خبر داده بود.
منبع: تسنیم