۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

منصوریان: شکست پرسپولیس را جبران کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پیروزی برابر الشباب عربستان گفت: بازی سختی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و توانستیم شکست پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان را جبران کنیم.
کد خبر : ۲۳۳۸۸۳
صراط: علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر یک شامگاه چهارشنبه تیمش برابر الشباب عربستان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می کنم که امروز به ورزشگاه آزادی آمدند. بازی خیلی سنگینی را پشت سرگذاشتیم. تمام هدف ما این بود که وقتی یک بر صفر عقب افتادیم به عدد دو نرسیم.

وی افزود: بازیکنان ما هم تمرکزشان را حفظ کردند و در نیمه دوم با تلاش زیادی که انجام دادند توانستند گل تساوی و سپس پیروزی را بزنند. با توجه به اینکه پرسپولیس شب گذشته به نماینده عربستان باخته بود به دنبال این بود که این شکست را جبران کنیم و خدا را شکر می کنم که به این مهم رسیدیم و توانستیم شکست پرسپولیس برابر النصر عربستان را جبران کنیم.

منصوریان در واکنش به اظهار نظر سرمربی الشباب که گفته بود نفت بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است گفت: اعتقاد دارم ما در تمام صحنه های بازی فوتبال جوانمردانه را رعایت کردیم و در صحنه ای هم که مربی حریف اشاره می کند بازیکنان ما ندیدند که بازیکن حریف روی زمین افتاده است. در مقابل بازیکنان حریف هم وقت زیادی را تلف کردند و روی هر صحنه ای زمین می خوردند. با این حال به خاطر آن صحنه از سرمربی الشباب عذرخواهی می کنم.

منبع: مهر