۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

حال سرباز حادثه‌دیده وخیم است

مدیر بیمارستان امدادی با بیان اینکه سرباز حادثه دیده همچنان حال وخیمی دارد، گفت: تیم پزشکی و پرستاری به طور جدی برای بهبودی این جوان مشهدی تلاش می‌کنند اما بهبودی حال وی نیاز به دعای همه مردم به‌ویژه در لحظه تحویل سال دارد.
کد خبر : ۲۳۴۰۷۸

صراط: مسعود ملکی با اشاره به آخرین وضعیت سرباز حادثه‌دیده در شب چهارشبه آخر سال اظهار کرد: متاسفانه تاکنون هیچ تغییر و بهبودی در حال سرباز حادثه‌دیده ایجاد نشده است.

وی افزود: این سرباز همچنان در کمای عمیق بوده و اوضاع جسمانی و علائم حیاتی وی هیچ تفاوتی نسبت به روزهای گذشته ندارد و حال وی همچنان وخیم است.

مدیر بیمارستان امدادی مشهد یادآور شد: با وضعیت پیش رو نمی‌شود پیش‌بینی کرد که احتمال زنده ماندن و یا فوت شدن چقدر است چرا که بیمارانی از این دسته معمولا ماه‌ها کمای عمیق را بدون بهبودی در وضعیت جسمی و علائم حیاتی خود تجربه می‌کنند.

ملکی عنوان کرد: تعدادی از عمل و درمان‌های دیگر تیم پزشکی زمانی ممکن است که حال این سرباز حادثه دیده تغییر و بهبود پیدا کند.

وی تاکید کرد: تیم پزشکی و پرستاری به طور جدی برای بهبودی این جوان مشهدی تلاش می‌کنند اما بهبودی حال وی نیاز به دعای همه مردم به ویژه در لحظه تحویل سال دارد.

روز گذشته نیز استاندار خراسان رضوی با حضور در بیمارستان امدادی مشهد از این سرباز حادثه‌دیده عیادت و دستورات لازم را برای رسیدگی به این مصدوم صادر کرد.


منبع: فارس