۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

اظهارات آنچلوتی و انریکه قبل از الکلاسیکو

مربیان رئال و بارسا قبل از ال کلاسیکو نظرات خود را درباره این بازی ارائه کردند.
کد خبر : ۲۳۴۲۵۱
صراط: مربیان رئال و بارسا قبل از ال کلاسیکو نظرات خود را درباره این بازی ارائه کردند.

می‌خواهیم بازی‌مان را به بارسا تحمیل کنیم

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: می‌خواهیم در تمام نقاط زمین بازیکنان تیم بارسا را مهار کنیم.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از جدال تیمش برابر رئال مادرید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بارسلونا در هفته‌های اخیر روند خوبی داشته است. این دیدار هم برای ما و هم برای بارسلونا از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و بازی سختی برای هر دو تیم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با اعتماد به نفس بالایی به میدان می‌رویم و کاملا برای این دیدار حساس آماده هستیم. زیرا این مسابقه فرصت خوبی برای ما محسوب می‌شود تا به بالای جدول بازگردیم.

سرمربی تیم رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که آیا سبک بازی ویژه‌ای برای این مسابقه در نظر گرفته‌اید، خاطرنشان کرد: هر تیم سبک بازی خاصی دارد و به علت حساسیت این جدال، نگاه متفاوتی به این دیدار داریم.

آنچلوتی همچنین گفت: هدف ما این است که سبک بازی‌مان را در فاز دفاع، حمله و مرکز زمین به حریف تحمیل کنیم و بارسا را مهار کنیم و از تمام جهات بهترین عملکرد را داشته‌ باشیم.


تقابل با رئال با سایر دیدار‌ها متفاوت است/ به فکر پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: نباید صرفا همه چیزمان را برای این مسابقه بگذاریم.

لوییس انریکه در نشست خبری پیش از الکلاسیکو در خصوص این مسابقه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار برای ما یک جدال هم محسوب می‌شود. اما صرفا نباید همه چیزمان را تنها برای این بازی بگذاریم. زیرا ما هنوز 10 بازی بسیار دشوار را پیش رو داریم.

وی افزود: تقابل با رئال با سایر دیدار‌های ما متفاوت است زیرا رئال رقیب قدیمی و سر سختی برای ما بوده و در حال حاضر هم رقابت نزدیکی برای صدر نشینی در لالیگا داریم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تصریح کرد: اگر ما برنده شویم، اختلاف امتیازمان را با این تیم حفظ می‌کنیم و به همین دلیل دنبال پیروزی در این دیدار حساس هستیم. البته باید تفاضل گلمان را هم بیشتر کنیم که به همین خاطر توجه ویژه‌ای روی فاز هجومی تیممان داریم.


منبع: مهر