۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

بارش برف در آزادراه زنجان - قزوین

وی با اشاره به اینکه همه محورهای استان باز بوده و تردد در آن‌ها ادامه دارد، اضافه کرد: در محور آزادراه زنجان - قزوین نیز بارش خفیف برف مشاهده می‌شود.
کد خبر : ۲۳۴۳۱۷
صراط: مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از بارش خفیف برف در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد.

مسعود خوشکام گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران و برف محورهای زنجان را در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و برف موجب لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود، تاکید کرد: از مسافران نوروزی انتظار می‌رود با رعایت نکات ایمنی سفر خوشی را برای خود و دیگران ایجاد کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف در محور زنجان - طارم اضافه کرد: محور زنجان - تهم - چورزق نیز شاهد بارش برف است.

خوشکام از بارش برف در محور زنجان - بیجار خبر داد و افزود: محور زنجان - دندی و ابهر - خدابنده نیز دارای شرایط مشابه است.

وی با اشاره به اینکه همه محورهای استان باز بوده و تردد در آن‌ها ادامه دارد، اضافه کرد: در محور آزادراه زنجان - قزوین نیز بارش خفیف برف مشاهده می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی را دارند باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

خوشکام با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی در محورهای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان و مسافران نوروزی می‌توانند پیش از سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

وی ارسال پیامک خالی به سامانه 1000241141 را از راه‌های اطلاع از وضعیت راه‌های استان خواند و خاطرنشان کرد: تلفن گویای 141 نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران و رانندگان زنجانی است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط قزوین زنجان