۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

برخورد مرگبار پژو و سمند در تبریز+عکس

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: سانحه رانندگی در جاده یستان‌آباد ـ سراب موجب کشته شدن یک نفر و مصدومیت هشت نفر دیگر شد
کد خبر : ۲۳۴۳۸۸

صراط: حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: سانحه رانندگی در جاده بستان آباد ـ سراب موجب کشته شدن یک نفر و مصدومیت هشت نفر دیگر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، وی افزود: این حادثه امروز به اپراتوری بستان‌آباد گزارش شد که در آن برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با یک دستگاه خودرو سمند در محور مواصلاتی بستان آباد‌ ـ سراب را اطلاع دادند.

حسینقلی‌زاده گفت: با اعزام چهار دستگاه فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 و همچنین اعزام آمبولانس نجات هلال‌احمر، هشت مصدوم حادثه به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده از فوت یک تن در محل خبر داد که بعلت شدت حادثه در دم فوت کرده بود.

وی تاکید کرد: رانندگان باید قوانین رانندگی را رعایت کرده و هنگامی صدای آژیر آمبولانس را می‌شنوند خودرو را به سمت راست جاده هدایت کرده و راه را برای عبور سریع آمبولانس و خودروهای امدادی اورژانس تسهیل و بازگشایی کنند.

نظرات بینندگان
كاظمي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
۷
۲
وقتي همه ساله هفته اول عيد بارش و لغزندگي جاده اين همه خسارت جاني در پي دارد باز مسئولين مردم را تشويق به سفر در اين موقع ميكنند بهتر نيست هفته اول را به ديد و بازديد و هفته دوم را به سفر تشويق كنند؟البته يك هفته تعطيلي بهاري هم در اواسط ارديبهشت قرار بدهند اين حجم سفر ها بسيار كاهش مي يابد ما كه هميشه در ارديبهشت مشغول آمادگي براي امتحانات خرداد آماده ميشديم و دلمان لك زده براي يك سفر شيراز در ارديبهشت كه هيچ وقت جور نميشود