۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

پیتر چک ساز جدایی از چلسی را کوک کرد

این دروازه بان 32 ساله در سال جاری میلادی تنها چهار بار برای چلسی به میدان رفته است. این درحالی است که کورتوا در 25 دیدار به میدان رفته است.
کد خبر : ۲۳۴۴۵۴
صراط: پیتر چک دروازه بان اهل جمهوری چک تیم فوتبال چلسی انگلیس که با بازگشت تیبو کورتوا بلژیکی به استمفورد بریج نیمکت نشین شده است، اعلام کرد علاقه مند است برای بازی بیشتر و آمادگی رقابت های یورو 2016 به تیم دیگری برود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پراگ، چک روز سه شنبه درحالی که خود را برای دیدار مقدماتی یورو 2016 آماده می کرد. اعلام کرد :«نمی خواهم یک فصل دیگر را اینگونه سپری کنم. واضح است که من باید کاری برای تغییر اوضاع انجام دهم ، زیرا می خواهم بازی کنم و نه اینکه نیمکت نشین باشم.»
تیم ملی فوتبال جمهوری چک روز شنبه در چارچوب دیدار مقدماتی یورو 2016 به مصاف لتونی می رود. این دروازه بان 32 ساله در سال جاری میلادی تنها چهار بار برای چلسی به میدان رفته است. این درحالی است که کورتوا در 25 دیدار به میدان رفته است.
پیتر چک افزود:«من عادت دارم هر فصل در 50 تا 60 مسابقه شرکت کنم و نه 15 تا 20 مسابقه. اینکه من خواهان بازی بیشتری هستم یک راز نیست. هنگامی که پیشنهادی دریافت کنم ،‌با دقت آن را بررسی خواهم کرد.»
برچسب ها: صراط چک چلسی