۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

پیام‌های تسلیت برای درگذشت 2 خبرنگار

ارگان های مختلف در خصوص درگذشت 2 خبرنگار ورزشی پیام‌های تسلیت صادر کردند.
کد خبر : ۲۳۴۵۱۴
صراط: ارگان‌های متفاوت در بیانیه‌هایی جداگانه درگذشت 2 خبرنگار ورزشی حاضر در سانحه هوایی فرانسه را تسلیت گفتند.

سایت باشگاه استقلال با انتشار پیامی ضایعه درگذشت نا به هنگام دو خبرنگار فعال در حوزه ورزش را تسلیت گفت.

متن این پیام در ادامه می آید:

إنا لله وإنا إلیه راجعون
در گذشت نا به هنگام میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی روزنامه نگار روزنامه وطن امروز که از خوشنامان و زحمتکشان این حوزه بودند، ضایعه بزرگی بود که بر جامعه رسانه ای وارد شد. باشگاه استقلال ضمن ابراز هم دردی درگذشت این دو عزیز را به خانواده،دوستان و همکاران این دو تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این دو مرحوم علو درجات و غفران الهی خواستار است.

پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون هندبال نیز درگذشت میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم را به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفت.

در پیام فدراسیون هندبال آمده است:  میلاد حجت الاسلامی فرزند دوست و همکار عزیزمان مهدی اسلامی، پیشکسوت هندبال کشور و همکار خوبمان در وزارت نفت بود.

میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی دراتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا-رئال مادرید به بارسلونا سفر کرده بود.

فدراسیون هندبال این ضایعه بزرگ را به خانواده داغدار اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر برای ایشان و علودرجات را برای میلاد خواهانیم.

در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی آمده است: حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی جان باختن دو خبرنگار ورزشی کشور را به جامعه رسانه ای کشور، خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز و همچنین خانواده‌های ایشان تسلیت گفت.

در پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت آقایان حسین جوادی و  میلاد حجت الاسلامی، دو خبرنگار خوب کشور در حوزه ورزش مایه تاثر شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده محترم جوادی و حجت الاسلامی، همچنین جامعه رسانه ای کشور بویژه خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان، غفران الهی و برای خانواده های مکرم این دو روزنامه نگار فعال، صبر مسالت می کنم.

همچنین سایت فدراسیون فوتبال نوشت: میلاد حجت الاسلامی، خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز، که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال به اتریش رفته و از آنجا برای پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شده بودند، هنگام بازگشت و در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت این دو عزیز را به خانواده های آنها و جامعه رسانه ورزشی فوتبال  تسلیت گفته و برای این دو همکار جوان از درگاه خداوند متعال آمرزش و مغفرت الهی  و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت دارد.
یاد و خاطره این دو عزیز که همیشه همراه فوتبال بودند و برای اطلاع رسانی عاشقانه فعالیت می کردند را هرگز فراموش نخواهیم کرد. آن عزیزان در راه انجام رسالت خبری و انجام وظیفه تا پای جان رفتند و نام‌شان ابدی شد. امید است خداوند آنها را در جوار رحمت خویش قرین نعمتی ابدی سازد.
منبع: فارس