۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
معاون وزیر آموزش و پرورش از خاطرات نوروزی می‌گوید

طراحی سفره 7 سین با پوکه‌های مهمات

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: ماندگارترین خاطرات بنده از ایام نوروز مربوط به وقتی است که در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتم و رزمندگان سفره هفت سینی با پوکه‌های مهمات طراحی کرده بودند.
کد خبر : ۲۳۴۶۴۳

صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش به بیان خاطره‌ای از نوروز پرداخت.

وی اظهار داشت: خاطرات نوروزی همیشه با شادی و نو شدن همراه است؛ اما ماندگارترین خاطرات بنده از این ایام مربوط به وقتی است که در جبهه‌های جنگ دفاع مقدس حضور داشتم. آن موقع نماینده مجلس بودم و خود را ملزم می‌دانستم که دو هفته تعطیلی فروردین را به دو قسمت تقسیم کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری افزود: یک هفته برای خانواده و حوزه انتخابیه و یک هفته هم برای بازدید از جبهه‌های جنگ تقسیم کرده بودم.

وی ادامه داد: حال و هوای جبهه در آن ایام خاص‌تر بود، یادم می‌آید یکبار به اتفاق بزرگوارانی از علمای زنجان از جمله مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه فقید زنجان به دیدار رزمندگان تیپ قمر بنی هاشم استان زنجان که ستاد این تیپ در کنار سد دز در دزفول بود، رفتیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ابتکارات جالبی در چیدن سفره هفت سین با استفاده از پوکه‌های مهمات داشتند که برای ما بسیار زیبا و جالب بود، هنگام تحویل سال، دعای تحویل سال خواندیم و همه از دست مبارک آیت الله موسوی عیدی گرفتیم؛ آن زمان ایشان به هر نفر یک 100 تومانی عیدی دادند و یک هفته‌ای که در خدمت رزمندگان عزیز بودیم مشحون از خاطراتی به یاد ماندنی بود


منبع: فارس