۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

جسد شوهر غرق‌شده هنوز پیدا نشده

پنج روز پس از غرق شدن یک زن و شوهر در رودخانه مند شهرستان دشتی، جسد زن پیدا شده اما جستجو برای یافتن شوهر ادامه دارد.
کد خبر : ۲۳۴۸۴۸
صراط: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: پنج روز پس از غرق شدن یک زن و شوهر در رودخانه مند شهرستان دشتی، جسد زن پیدا شده اما جستجو برای یافتن شوهر ادامه دارد.

عبدالکریم شعبانزاده اظهار داشت: عصر روز پنجم فروردین ماه یک زن و شوهر در رودخانه مند دشتی غرق می‌شوند و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر وارد عمل می‌شود و جسد زن پیدا می‌شود.

وی عنوان کرد: اما پنج روز پس از این حادثه جستجو برای یافتن شوهر ادامه دارد و نجاتگران هلال احمر همچنان در حال جستجو برای جسد زن هستند.

182 هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر مراجعه کردند

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان بوشهر گفت: تا پایان روز گذشته 182 هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر مراجعه کردند که اگر همراهان این افراد را به طور میانگین چهار نفر محاسبه کنیم حدود 600 هزار نفر مراجعه کننده به پست‌های سلامت و ایمنی هلال احمر مراجعه کردند.

شعبانزاده بیان داشت: این طرح از 27 اسفند ماه سال گذشته در 30 پست و 500 عضو جوانان هلال احمر استان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این مدت 23 هزار نفر به ایستگاه سلامت، 17 هزار نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و 130 هزار برشور، نقشه و لوح فشرده فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

انجام 81 عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر استان بوشهر

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر در ارتباط با طرح امداد و نجات نوروزی هم گفت: تاکنون 81 مورد عملیات امداد و نجات توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این طرح 300 نفر از نجاتگران هلال احمر مشارکت داشتند که با 25 آمبولانس، 5 فروند قایق، 5 خودرو نجات و یک بالگرد به حادثه‌دیدگان کمک کردند.

شعبانزاده اذعان داشت: 64 مصدوم حوادث جاده‌ای، 48 مصدوم دریایی و 673 نفر مصدوم حضوری نیز از خدمات هلال احمر استان بوشهر در طول نوروز بهره‌مند شدند.
منبع: فارس