۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
ماه چهره خلیلی درباره فیلم هدیه:

این فیلم را در ایام بارداری بازی کردم

وی ادامه داد: این‌قدر نقش جذاب و زیبا بود که نتوانستم از ایفای آن چشم پوشی کنم از سوی دیگر آقای امیر احمد انصاری اصرار داشتند که مادر باردار چون شرایط مادر قصه را دارد بهتر می‌تواند حس و حال لازم را در ارایه نقش داشته باشد.
کد خبر : ۲۳۵۱۰۶
صراط: ماه‎‌چهره خلیلی که در انتظار به دنیا آمدن فرزندش است از بازی‌اش در فیلمی به تهیه کنندگی انصاریان خبر داد و برای مردم سال پر نعمتی را آرزو کرد.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون که توانسته است از عهده نقش‌های متفاوت برآید، در انتظار به دنیا آمدن فرزندش است. او که در نیمه دوم فروردین ماه صاحب پسر خواهد شد درباره حضورش در فیلم «هدیه» گفت: فیلم «هدیه» را در ایام بارداری بازی کردم البته بعد از سریال «گذر از رنج‌ها» تصمیم نداشتم نقشی را قبول کنم اما فیلم هدیه را به این دلیل پذیرفتم که در این فیلم نقش یک مادر باردار را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: این‌قدر نقش جذاب و زیبا بود که نتوانستم از ایفای آن چشم پوشی کنم از سوی دیگر آقای امیر احمد انصاری اصرار داشتند که مادر باردار چون شرایط مادر قصه را دارد بهتر می‌تواند حس و حال لازم را در ارایه نقش داشته باشد. در این فیلم نقش مادر بیماری را بازی کردم که نقش بسیار سختی بود.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» درباره شرایط ایفای نقش توضیح داد: دوستان در این فیلم شرایط بسیار خوبی را برایم فراهم کردند. آقای انصاریان تهیه کننده و آقای انصاری کارگردان فیلم شرایط بسیار خوبی را برای من فراهم کردند تا راحت بتوانم از عهده نقش برآیم. همه گروه از جمله برنامه‌ریز به خوبی برنامه را تنظیم کرد تا بتوانم با وضعیت بارداری این نقش را بازی کنم.

وی در خاتمه سال خوبی را برای مردم آروز کرد و گفت: امیدوارم همانگونه که خداوند برای من سالی پر از نعمت را رقم زده است برای همه مردم سال 94 سالی پر از نعمت باشد.

بنابراین گزارش، فیلم «هدیه» ساخته امیر احمد انصاری است که توسط علی انصاریان (مدافع اسبق تیم‌ پرسپولیس) تهیه شده است و او یکی از نقش‌های اصلی را بازی می کند. «ماه چهره خلیلی» نقش مادر باردار بیمار را که نقش اصلی فیلم است برعهده دارد. فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» با بازی خلیلی در انتظار اکران است.
منبع: فارس