۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

ورود تیم‌ملی‌عراق با تور مسافرتی به آمل

با این وجود رئیس هیئت بسکتبال آمل با گردشگران عراقی که قصد برپایی اردو در آمل را داشتند، همکاری لازم را انجام نداد.
کد خبر : ۲۳۵۲۷۴
صراط: مسئول یکی از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری آمل گفت: تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق در قالب تور مسافرتی وارد آمل شده و قصد تمرین در این شهر را داشته که امروز مکان تمرینات این تیم به بابل تغییر پیدا کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور عراق درحالی عصر روز گذشته به میزبانی استان مازندران در این شهرستان برگزار شد که هیچ هماهنگی و نامه رسمی از سوی فدراسیون بسکتبال و هیئت بسکتبال مازندران ارسال نشد.

با این وجود رئیس هیئت بسکتبال آمل با گردشگران عراقی که قصد برپایی اردو در آمل را داشتند، همکاری لازم را انجام نداد.

علی‌اصغر اسماعیل‌زاده مسئول یکی از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری آمل که مسئولیت برگزاری این تور عراقی را در مازندران برعهده دارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور عراق به صورت شخصی در قالب تور گردشگری وارد مازندران شد.

وی با اشاره به سفر این گروه توریستی به مازندران افزود: روز گذشته بسکتبالیست‌های نوجوان عراقی تنها یک جلسه تمرین در سالن ورزشی شهدای آمل داشتند و کادر فنی آنها از وضعیت سالن رضایت نداشتند.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: این تیم به صورت اداری دست به برگزاری اردو نزده، بلکه در کنار تفریح و گردشگری در این استان شمالی کشور قصد برگزاری چند جلسه تمرین آماده‌سازی دارند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون این گروه توریستی تمرینات خود را در یکی از سالن‌های ورزشی بابل صبح و عصر پیگیری می‌کنند، ادامه داد: محل اسکان این گروه توریستی در آمل است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه برای آمادگی بیشتر بسکتبالیست‌های نوجوان عراقی، بیان کرد: این تیم خود را برای مسابقات آسیایی بسکتبال نوجوانان که در سال‌جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی گفت: 18 فروردین ماه زمان بازگشت تور گردشگری شامل بسکتبالیست‌های نوجوان عراقی و کادر فنی‌شان به کشور عراق است.
منبع: فارس