۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

اولیویرا: شش فینال دیگر را پیش رو داریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برای کسب قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر شش فینال دیگر را پیش رو داریم.
کد خبر : ۲۳۵۵۴۲
صراط: تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: زمانی که وارد ورزشگاه شدم لحظه‌ای فکر کردم که تیم میانه جدولی هستیم که استقبال زیادی از بازی تیم ما نشده است و دوست دارم همانند بازی‌های آسیایی، در لیگ برتر نیز تماشاگران تراکتورسازی در کنارمان باشند.

وی گفت: برای پیروزی در این بازی مصمم بودیم و برای برد مقابل تیم استقلال خوزستان وارد میدان شده و به خوبی توانستیم برابر حریف خود به برتری دست یابیم.

تونی افزود: از عملکرد نیمه اول تیم تراکتورسازی به دلیل بازی کند راضی نیستم، با این وجود توانستیم چند موقعیت خلق کرده و با ثمر رساندن یک گل این نیمه را به اتمام رسانیم.

وی تصریح کرد: نیمه دوم تراکتورسازی همان تیمی شد که انتظار داشتم و دو گل هم وارد دروازه حریف کردیم، اما بعد از گل سوم بازیکنان به کار انفرادی روی آورده و این در حالی بود که می‌توانستیم با ادامه روند پیش از گل سوم بر تعداد گل‌های خود افزوده و حتی ثمر رساندن شش گل هم دور از تصور نبود.

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: هدایت تراکتورسازی در 5 بازی در لیگ برتر را برعهده داشتم که به پیروزی‌های این تیم منجر شده و تا قهرمانی در لیگ برتر و اتمام موفقیت تیم شش فینال دیگر را پیش رو داشته و سعی می‌کنیم هر بازی بهتر از بازی قبلی شویم.

تونی در مورد اینکه چرا آندو را از ابتدا در ترکیب تراکتورسازی قرار نداده است، عنوان کرد: من تیموریان را امروز در سر میز نهار دیدم و از سال جدید با تیم تراکتورسازی تمرینی نداشته است.

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی سه بر صفر برابر استقلال خوزستان 47 امتیازی شده و با اختلاف یک امتیاز از صدر جدول در رده دوم قرار دارد.
منبع: فارس