۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

تهران بارانی می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۵ درجه‌ای دما در سواحل شمال خبر داد و وضعیت آب و هوایی کشور طی امروز و فردا را تشریح کرد.
کد خبر : ۲۳۵۵۹۲
صراط: یک کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۵ درجه‌ای دما در سواحل شمال خبر داد و وضعیت آب و هوایی کشور طی امروز و فردا را تشریح کرد.

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز و فردا برای سواحل شمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است و این سامانه بارشی به صورت خفیف در شمال شرق کشور این تداوم خواهد یافت.
 
وی با بیان این‌که بعدازظهر امروز شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش موقتی خواهد داشت، گفت: سامانه بارشی یک‌شنبه به سمت مرکز کشور نیز کشیده می‌شود. همچنین امروز در سواحل شمال نیز کاهش 4 الی 5 درجه‌ای دما خواهیم داشت.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که آسمان تهران امروز صاف و آفتابی پیش‌بینی شده است، افزود: بیشینه دمای امروز تهران 234 و کمینه دما 12 است در واقع افزایش یک درجه‌ای دما در پایتخت نسبت به روز گذشته رخ می‌دهد.
 
نقشینه با بیان این‌که برای شمال استان تهران یک‌شنبه بعدازظهر بارش باران نداریم، اظهار داشت: وزش باد یک‌شنبه در کل تهران پیش‌بینی شده است ولی این وزش باد شدید نخواهد بود.
 
وی افزود: گرد و خاک و کاهش دید امروز در چابهار رخ می‌دهد.
منبع: تسنیم