۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

کلاهبرداران 9میلیاردی روانه زندان شدند

دو کلاه بردار حرفه‌ای که با جعل اسناد ملکی بیش از 9 میلیارد ریال کلاه برداری کرده بودن، توسط پلیس آگاهی خراسان روضی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۳۵۶۲۶
صراط: دو کلاه بردار حرفه‌ای که با جعل اسناد ملکی بیش از 9 میلیارد ریال کلاه برداری کرده بودن، توسط پلیس آگاهی خراسان روضی شناسایی و دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با دریافت پرونده‌ای از سوی کلانتری سیدی شهر مشهد مبنی بر کلاهبردرای با جعل اسناد ملکی توسط فردی کلاهبردار موضوع در دست کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ بیدمشکی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه برادرا با دعوت از شاکی پرونده تحقیقات تخصصی را آغاز کردند، در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد متهم با همکاری خانمی جوان در نقش خریدار و فروشنده با حضور در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی در شهر مشهد با جعل امضا اقدام به تنظیم وکالت نامه جعلی و معامله سوری می‌کردند.
 
وی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند. تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی متهم 40 ساله تحقیقات گسترده‌ای را شروع و او را دستگیر کردند.
 
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به دو فقره جعل اسناد ملکی و فروش مال غیر با وکالت نامه جعلی با ارزش ریالی بیش از 9 میلیارد ریال با همکاری خواهر زاده‌اش به نام فاطمه 25 ساله اعتراف کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همدست متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی با قرار قانونی روانه زندان شد.