۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

صدور 3حکم انتصاب در قوه قضاییه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در ۳ حکم جداگانه مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی، رئیس و دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکار سنجی این معاونت را منصوب کرد.
کد خبر : ۲۳۵۸۸۳
صراط: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در ۳ حکم جداگانه مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی، رئیس و دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکار سنجی این معاونت را منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه، محمدباقر الفت در 3 حکم جداگانه مجید اکبرپور را به عنوان مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی، مهدی جعفری را به عنوان مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکار سنجی و علی محمد زنگانه را به عنوان رئیس شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکار سنجی و مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه منصوب کرد.
 
گفتنی است مجید اکبرپور پیش از این معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین بود.
 
علی محمد زنگانه در سمت خود به عنوان مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و مهدی جعفری در سمت خود به عنوان معاون مدیرکل  پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ابقا شدند.
منبع: فارس