۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

نتايج بازيهاي ليگ برترانگليس درهفته31

در مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس در روز یکشنبه که در چارچوب هفته سی و یکم این مسابقات برگزار شد، یک تساوی بدون گل و یک برد یک بر صفر حاصل شد.
کد خبر : ۲۳۵۹۸۰
 صراط: در مسابقاتی که روز یکشنبه در لیگ جزیره برگزار شد برنلی در خانه در برابر تاتنهام با نتیجه بدون گل مساوی کرد و ساندرلند در خانه با نتیجه یک بر صفر رقیب خود نیوکاسل را شکست داد.

در مسابقاتی که روز شنبه در همین چارچوب برگزار شد، آرسنال با نتیجه پرگل چهار بر یک لیورپول را شکست داد، وست برومویچ با نتیجه سنگین یک بر چهار از رقیب خود کوئینزپارک رنجرز شکست خورد، اورتون با یک گل از سد ساوتهمپتون گذشت، لسترسیتی با نتیجه دو بر یک وستهام را برد، منچستریونایتد با نتیجه سه بر یک استون ویلا را پشت سر گذاشت و چلسی دو بر یک استوک سیتی را شکست داد.

مسابقه تیم های کریستال پالاس و منچسترسیتی که تنها بازی باقیمانده از هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره است، روز دوشنبه ساعت نوزده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، در حال حاضر تیم چلسی با هفتاد امتیاز از سی مسابقه در صدر جدول مسابقات لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تیم آرسنال با شصت و سه امتیاز از سی و یک بازی در رده دوم است. منچستریونایتد نیز با شصت و دو امتیاز از سی و یک بازی در جایگاه سوم قرار دارد. در قعر جدول نیز کوئینز پارک رنجرز با بیست و پنج امتیاز از سی و یک بازی و لستر سیتی با بیست و دو امتیاز از سی بازی رده های نوزدهم و بیستم را در اختیار دارند.