۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

موعد اعلام نتایج اعتراضات انتخابات شورایاری‌ها

بیست و پنج فروردین؛ موعد اعلام نتایج اعتراضات انتخابات شورایاری‌ها خواهد بود.
کد خبر : ۲۳۶۶۶۴

صراط: جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران، با محوریت روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران برگزار شد که در این نشست از فرهادی فرماندار تهران،‌ طلایی رئیس هیات اجرایی، سالاری رئیس هیات نظارت و شهرکی دبیر اجرایی انتخابات شورایاری‌ها دعوت شد تا حضور یابند.

در این نشست ابتدا مهمانان این جلسه گزارشی از نحوه انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها ارایه و دیدگاه‌های خود را در مورد معضلات پیش‌روی انتخابات شورایاری‌ها و قانون‌مند کردن آن مطرح کردند.

بعد از ارایه گزارش مذکور، تعدادی از نمایندگان تهران درباره نامه‌نگاری‌های وزیر کشور نسبت به نبود پشتوانه قانونی در انتخابات شورایاری‌ها به اظهار نظر پرداختند و موضوعاتی درمورد مشکلات و ‌ابهامات در این انتخابات مطرح کردند که میهمانان این نشست آن را پذیرفتند و اعلام کردند وجود این معضلات به دلیل نبود قانون مدون است.

در نهایت قرار است تا 25 فروردین که هیات نظارت نظر خود را درباره انتخابات شوراها و شورایاری‌ها اعلام می‌کند این هیات اعتراضات واصله را مورد بررسی قرار داده تا بتوان حدالامکان از روند اعتراضات بکاهد و نمایندگان نیز تمام توان خود را برای قانونی کردن روند انتخابات شورایاری‌ها به کار گیرد.

منبع: فارس