۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
ابن‌قاسم: مسئولان نخواستند به فولاد کمک کنند

قبل از بازی به الهلال باخته بودیم!

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش از اینکه قبل از بازی شکستشان قطعی شده بود، چیست، عنوان کرد: صحبتم را به صورت پوشیده بیان کردم.
کد خبر : ۲۳۶۸۶۷
صراط: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌توانستند به ما کمک کنند، اما نخواستند.

حسین ابن‌ قاسم  در رابطه با شکست 2 بر صفر این تیم مقابل الهلال عربستان گفت:‌ مقابل الهلال شکست نخوردیم الهلال تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد شکست ما قبل از این دیدار رقم خورده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش از اینکه قبل از بازی شکستشان قطعی شده بود، چیست، عنوان کرد: صحبتم را به صورت پوشیده بیان کردم.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش به مسئولان سازمان نظام‌ وظیفه است که مجوز بازی سرباز‌های فولاد خوزستان را صادر نکردند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بیشتر از این در این مورد صحبت کنم و منظورم را کلی گفتم.

ابن قاسم در مورد اینکه فولاد خوزستان مقابل الهلال فقط 6 بازیکن روی نیمکت داشت، تصریح کرد: محسن مسلمان دو کارته بود و نتوانست در این بازی شرکت کند، مهرداد جماعتی به دلیل کمر درد به عربستان نیامد، مهدی بدرلو هم در تمرینات از ناحیه عضله پشت‌پا مصدوم شد و نتوانست ما را همراهی کند. نماینده AFC به ما اعلام کرد یک بازیکن کم نوشتیم که به او گفتم ما همین تعداد بازیکن را در اختیار داریم.

وی در رابطه با اینکه به چه دلیلی به مکه نرفتند، گفت: به خاطر فشردگی برنامه مسابقات به مکه نرفتیم حتی مسئولان الهلال از ما خواستند اگر قصد حضور در مکه را داریم به آنها اعلام کنیم ولی گفتیم با توجه به اینکه روز یکشنبه در لیگ برتر ایران بازی داریم باید به سرعت بازگردیم.

ابن قاسم در رابطه با اینکه با توجه به پیروزی لوکوموتیو تاشکند مقابل السد قطر هنوز شانس صعود دارند، گفت: بله همچنان شانس داریم اما فکر می‌کنم لیگ برتر برای‌مان بهتر از لیگ قهرمانان آسیا است با همین تعداد نفرات محدود باید به جنگ حریفان برون‌مرزی و لیگ برتری‌مان برویم. کسب سهمیه آسیا برای‌مان اهمیت زیادی دارد و باید برای این کار تلاش کنیم.

سرپرست فولاد خوزستان در رابطه با اینکه مسئولان تراکتورسازی از اینکه به فولاد خوزستان اجازه داد‌ه‌اند از سرباز‌هایش استفاده کند انتقاد کردند، اظهار داشت: در دیدار اخیر این اجازه به ما داده نشد تراکتورسازی سرباز نداشته است بلکه بازیکنان سرباز برای فولاد خوزستان و پرسپولیس بوده است. تراکتورسازی سربازان سایر تیم‌ها را جذب کرده و شرایطش با ما فرق می‌کند.

وی در این مورد که به هر حال آنها هم معتقدند که این بازیکنان سرباز می‌توانستند مجوز بازی برای تراکتورسازی را بگیرند، اظهار داشت: این مجوز به ما هم داده نشد. شرایط فولاد خوزستان را با سایر تیم‌ها مقایسه نکنید ریزشی که ما داشتیم بسیار بیشتر از سایر تیم‌ها بوده است دو روز قبل از بازی با الهلال در دور رفت اجازه دادند که از سرباز‌ها استفاده کنیم که می‌توانستند این کار را زودتر انجام دهند متأسفانه مسئولان می‌توانستند به ما کمک کنند اما این کار را نکردند. هم دست‌اندرکاران فوتبال کشور و هم مسئولان نظام‌وظیفه می‌توانستند به ما کمک کنند ولی این کار را انجام ندادند.

سرپرست فولاد خوزستان در رابطه با دیدار حساس تیمش مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نفت تهران تیم بسیار خوبی است آنها کیفیت فنی بالایی دارند و کامل‌ترین تیم لیگ برتر ایران هستند. نفت مثل فولاد خوزستان در لیگ سال قبل است آنها در تمامی خطوط مهره‌های قوی و کارآمدی دارند دوندگی بالا، بازیکنان قوی، کادر فنی و مدیریت خوب در این تیم فعالیت می‌کنند و نتایج آنها بنده را به یاد فولاد خوزستان در سال قبل می‌اندازد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در دیدار مقابل نفت تهران به پیروزی برسیم البته در این مسابقه یوسف وکیا، امید خالدی، مهدی بدرلو و مهرداد جماعتی را نداریم به جای این نفرات جوان‌ها را به زمین می‌فرستیم و از آنها استفاده می‌کنیم.

ابن قاسم در رابطه با فشردگی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اینکه تیم‌های اروپایی چهار روز یکبار بازی می‌کنند را نباید با کشور خودمان مقایسه کنیم به طور مثال وقتی می‌خواهیم یک بازی در تبریز انجام دهیم باید از اهواز به تهران برویم و سپس از تهران راهی تبریز شویم بین این سه فرودگاه 11 ساعت معطل می‌شویم وقتی برای سفر به ازبکستان پرواز چارتر گرفتیم از ساعت 6 صبح تا 13 در فرودگاه معطل ماندیم متأسفانه با وجود اینکه پرواز چارتر بود کسی اعلام نکرد به دلیل مشکلی که وجود دارد پرواز با تأخیر انجام می‌شود تا ما تیم را در هتل نگه داریم و بازیکنان را ساعت 4 صبح از خواب بلند نکنیم. سفر اخیر ما به عربستان با پیمودن سه پرواز انجام شد پس به هیچ‌وجه نمی‌توانیم شرایط‌مان را با سایر کشورها مقایسه کنیم. همین حالا مجبور شدیم به خاطر نداشتن زمین تمرین در تهران به استان البرز برویم و روز بازی مقابل نفت باید از البرز به شرقی‌ترین منطقه تهران که ورزشگاه تختی در آن قرار دارد برویم.

ابن‌ قاسم در ادامه تأکید کرد: تکیه ما فقط روی هواداران‌مان است اگر تیم تا به اینجا توانسته پیش برود ابتدا با حمایت هواداران و سپس با تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده است که امیدوارم این روند داشته باشد.

سرپرست فولاد خوزستان در پایان تأکید کرد: در عربستان مسئولان الهلال میزبانی خوبی از ما داشتند با وجود اینکه میزبان فقط می‌تواند سه روز پذیرای تیم میهمان باشد آنها یک روز بیشتر از ما پذیرایی کردند و تمام هزینه‌ها را خودشان متقبل شدند حتی در فرودگاه هم کارهای ما خیلی زود انجام شد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط الهلال فولاد