۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

برانکو: می‌دانستم روزی به ایران برمی‌گردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مجددا به فوتبال ایران برگشته است ابراز خرسندی کرد و گفت: مطمئنم در دومین حضورم درفوتبال ایران این بار در پرسپولیس موفق خواهم شد و دوران خوبی با این تیم خواهیم داشت.
کد خبر : ۲۳۷۵۲۴
صراط: برانکو ایوانکوویچ که عصر دوشنبه نخستین جلسه تمرین پرسپولیس را تحت نظر قرار گرفت و دوشنبه شب با حضور در برنامه نود ابتدا به تعریف از این برنامه پرداخت و گفت: خیلی خوشحالم که این برنامه توانسته در این مدت پیشرفت کند و همچنان پرطرفدارترین برنامه بماند.

وی در مورد اینکه آیا تصور می کرد دوباره به فوتبال ایران برگردد گفت: می دانستم که بالاخره یک روز به ایران برمی گردم. بازهم تکرار می کنم که ایران وطن دوم من است. من پنج سال خوب را در ایران سپری کردم و نتایج خوبی را با هم رقم زدیم و این عاملی است که می توانم به عنوان درخشان ترین بخش سابقه ورزشی خود عنوان کنم.

برانکو ادامه داد: برگشتنم یک میدان مبارزه است. آنهم در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس که هواداران دو آتشه ای دارد. با این حال مطمئنم که بخش دوم حضور من در فوتبال ایران همراه با موفقیت خواهد بود. من به سوابقم بسیار افتخار می کنم. بعد از ایران که موفق به کسب بازیهای آسیایی بوسان شدیم و در جام ملت های آسیا سوم شدیم و مقام های دیگری هم کسب کردیم که نمی خواهم به همه آنها اشاره کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گزارشی از حضورش در تیم های مختلف خارجی و موفقیت هایی که کسب کرده بود را ارائه کرد و در مورد بدشانسی هایی که در تیم ملی ایران آورد گفت: مصدومیت بازیکنان قبل از جام جهانی برای من سخت بود، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی کیا ، ستار زارع و .. از جمله بازیکنانی بودند که مصدوم شدند و کار ما را سخت کردند. باشگاه صبا هم دایی و گل محمدی و بختیاری زاده را هم در اختیار تیم ملی قرار نداد و نتوانستیم به آمادگی که می خواستیم دست پیدا کنیم.

وی افزود: وقتی یک تیم دو یا سه بازیکن کلیدی اش را از دست بدهد دچار ناتوانی می شود. با این حال ما با بدشانسی نتیجه دیدار با مکزیک را واگذار کردیم. برابر پرتغال هم باختیم که ستاره های زیادی را همراه داشت. آنها طلایی ترین نسل فوتبال پرتغال بودند. ما با آنگولا یک بر یک شدیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. به نظرم ما باعث شرم مردم مان نشدیم. همین جام جهانی اخیر را ببینید که برزیل هفت گل خورد و اسپانیا خیلی زود حذف شد. وقتی اینها را ببینیم متوجه می شویم که ما نتایج خوبی گرفتیم.

منبع: مهر