۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

دفاع یک اصلاح‌طلب از بذرپاش

ما همانگونه که از حق آزادی بیان برای اصلاح طلبانی که در بیان اظهارات خود با محدودیت مواجه می شوند دفاع می کنیم، برخود لازم می دانیم تا از این حق برای مخالفان سیاسی خود نیز استقبال نماییم.
کد خبر : ۲۳۷۶۸۹
صراط: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر داشت همایشی تحت عنوان بررسی تفاهم لوزان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه با حضور ابوالفضل ظهره‌وند، مهرداد بذرپاش، فواد ایزدی و حسن عباسی برگزار کند. اما از حضور مهرداد بذرپاش نماینده منتقد دولت در این دانشگاه ممانعت به عمل آمده است.

در همین رابطه سید شهاب الدین طباطبایی رییس هیات اجرایی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: «این اقدام مسئولان دانشگاه امیرکبیر امری مذموم بوده و قابل دفاع نیست. تریبون های دانشگاه باید در اختیار جریان های مختلف سیاسی اجتماعی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند قرار بگیرد. هیچ تفاوتی بین موافقان و مخالفان دولت وجود ندارد.»

طباطبایی در گفتگو با ندای ایرانیان افزود: «ما همانگونه که از حق آزادی بیان برای اصلاح طلبانی که در بیان اظهارات خود با محدودیت مواجه می شوند دفاع می کنیم، برخود لازم می دانیم تا از این حق برای مخالفان سیاسی خود نیز استقبال نماییم.»