۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

محدودیت ترافیکی در مسیر حرکت روحانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از محدودیت ترافیکی درون‌شهری رشت در مسیر حرکت خودرو رئیس جمهور به ورزشگاه شهید عضدی این شهر خبر داد.
کد خبر : ۲۳۷۷۴۰

صراط: تیمور شهیدی‌مقدم امروز در رشت با اشاره به محدودیت ترافیکی اظهار کرد: برای برقراری امنیت از ساعت 24 امشب محدودیت ترافیکی درون‌شهری رشت در مسیر حرکت خودرو رئیس جمهور از فرودگاه سردار جنگل تا ورزشگاه شهید عضدی رشت اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک خودروها از مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت از ساعت 24 امشب تا فردا ممنوع است، تصریح کرد: تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در مسیر حرکت خودروی رئیس جمهوری تا ورزشگاه شهید عضدی رشت ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از رانندگان وسایل مذکور خواست در مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت تردد و خودرو خود را پارک نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده پارک خودرو در مسیر سخنرانی رئیس جمهور، خودروی آنها به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت در پانزدهمین سفر استانی خود صبح چهارشنبه وارد گیلان می‌شوند و روحانی در ورزشگاه شهید عضدی رشت با مردم این استان دیدار می‌کند.

استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان نیز از مردم ولایتمدار، اقشار مختلف، اساتید دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ... خواست در مراسم استقبال از رئیس جمهوری حضوری باشکوه یابند.


منبع: فارس
برچسب ها: روحانی رشت صراط