۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

بازدید نمایندگان از نیروگاه اتمی بوشهر

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.
کد خبر : ۲۳۸۸۵۱
صراط: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری کرده است و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزند.
 
وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و امیدوار هستیم همه مسئولان با تمام توان در خدمت مردم در مناطق مختلف کشور باشند و خدماتی شایسته ارائه کنند.
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در راستای پیگیری مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و برای احقاق حقوق حقه مردم گام برمی‌داریم.
 
موسوی‌نژاد از سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به بوشهر خبر داد و تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دوشنبه هفته آینده با سفر به استان بوشهر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه انرژی این استان بازدید می‌کنند.
 
وی یادآور شد: بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر مهم‌ترین برنامه اعضای کمیسیون انرژی مجلس در سفر به بوشهر است و سایر برنامه‌ها نیز در این بازدید پیش‌بینی شده است.
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه نفت و انرژی است و پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، پایانه‌های نفتی خارگ و ... از جمله این توانمندی‌ها هستند.

منبع: فارس