۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

مزاحمت زنانه برای گرفتن انتقام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خانوادگی شهروند گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی كرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۲۳۹۹۱۹
صراط: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خانوادگی شهروند گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی كرده بود، خبر داد.

سرهنگ "حبیب‌الله رجبلی" صبح امروز ، با اعلام این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خانوادگی وی، موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا گلستان قرار گرفت.  
 
وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از شاكیه و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، فردی در یكی از شبكه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به ایجاد پروفایل در یكی از شبكه‌های اجتماعی موبایلی با تصاویر این خانم كرده است.  
 
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان كرد: پس از انجام اقدامات تخصصی، مشخص شد فردی كه این پروفایل را ایجاد كرده، یك خانم جوان است و با اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به پلیس فتا فرا خوانده شد.  
 
سرهنگ رجبلی بیان كرد: متهم كه در لحظات نخست منكر هرگونه بزه انتسابی شده بود، پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام جویی از شاكیه اعلام كرد.  
 
وی افزود: پس از تكمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.  
 
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان به شهروندان توصیه کرد از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری كنند و به هیچ عنوان با نام‌های کاربری که هویت اصلی را نمایان می‌کند عضو شبکه‌های اجتماعی نشوید.  
 
سرهنگ رجبلی در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 2182421 و 2182282 گزارش كنند.