۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

دغاغله: هرگز درخشان را نمی‌بخشم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌اش با ماساژور تیم گفت: یکسری مسائل وجود دارد که نمی‌خواهم درباره آنها حرف بزنم اما از ماساژور تیم عصبانی شدم و حرفی زدم.
کد خبر : ۲۴۰۲۸۰

صراط: مهدی دغاغله در خصوص وضعیت خودش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این فصل که برای من تمام شده اما من همیشه تمریناتم را انجام داده و می‌دهم اما اینکه بازی نکردم به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد هرچند که از اول نیم‌فصل دوم مصدومیتم به صورت کامل برطرف شد و مشکلی برای بازی کردن نداشتم.

وی درباره اینکه چرا با تغییر سرمربی هم این شانس به او نرسید تا بتواند برای پرسپولیس بازی کند اظهار داشت: به من کم‌لطفی شد و این کم‌لطفی کار سرمربی پیشین پرسپولیس بود. هرچند که یکسری مسائل وجود دارد که گفتنی نیست اما حمید درخشان به من کم‌لطفی کرد و برانکو هم از زمانی که آمده با دیدن فیلم بازی‌های قبلی نسبت به بازیکنان شناخت پیدا کرد و چون من بازی نکرده‌ام او شناخت چندانی از من ندارد و اینکه لیگ امسال را از دست دادم مقصر حمید درخشان است البته من با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم و وضعیتم برای باقی ماندن یا رفتن از این تیم در اختیار مسئولان باشگاه است.

مهاجم شماره 8 تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شاید این شماره برای او سنگین بوده و این مسئله وی را دچار بدشانسی کرده خاطرنشان کرد: خیلی به این مسائل اعتقاد ندارم. من بدشانسی آوردم و حمید درخشان هم بزرگ‌ترین ظلم را در حق من انجام داد که هرگز او را نمی‌بخشم. اگر او در نیم‌فصل به من می‌گفت تو را نمی‌خواهم چند پیشنهاد دیگر داشتم اما او از من خواست تا در پرسپولیس بمانم و با آینده فوتبالی من بازی کرد.

وی درباره اینکه شرایط کاری پرسپولیس با برانکو را چطور می‌بیند افزود: امسال نباید از او انتظار خاصی داشت هرچند که معیار برانکو برای فوتبال ایران مشخص است اما معیار او در پرسپولیس سال آینده مشخص خواهد شد که این مسئله هم به یارگیری اول فصل ارتباط دارد.

دغاغله درباره درگیری لفظی روز گذشته‌اش با یکی از ماساژورهای تیم پرسپولیس در اردو و اتفاقاتی که پیش از بازی با پیکان رخ داده خاطرنشان کرد: موضوع خاصی نبود و نمی‌دانم چرا می‌خواهید بی‌جهت آن مسئله را بزرگ کنید و من تعجب می‌‌کنم که چطور این موضوع رسانه‌ای شده است.

وی در پاسخ به اینکه ماساژور حرف سرمربی را انجام می‌دهد نه بازیکن و چرا به خاطر اینکه ماساژور حرف برانکو را گوش داده تو به او اعتراض کرده‌ای افزود: به هر حال ماساژور وظیفه دارد که کارش را انجام دهد و من هم چیز خاصی نگفتم اما یکسری مسائل وجود دارد که بهتر است درباره آن حرف نزنم. اتفاق دیروز هم موضوع کوچکی بود و وقتی از دست ماساژور عصبانی شدم حرفی زدم اما در کل اصلا موضوع خاصی نبوده است


منبع: فارس