۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

لیورپول فردا برای چلسی تونل می‌زند؟!

سرمربی منچسترسیتی که از ناکامی در این فصل کلافه شده است می‌گوید چلسی تیم کوچکی است.
کد خبر : ۲۴۰۲۹۰
صراط: مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: ما هم فصل پیش همانند چلسی در این فصل با قاطعیت و شایستگی ولی به روش بسیار متفاوت قهرمان شدیم. من همیشه سعی می‌کنم که تیمم در مواقع برد و باخت به یک روش بازی کند. وقتی مقابل چلسی بازی می‌کنیم باید بگویم احساسم این است که برابر یک تیم کوچک با بازیکنان خوب بازی می کنیم. از نظر من یک تیم بزرگ باید مالیکت توپ بیشتری نسبت به حریفش داشته باشد و همیشه سعی کند که بیشتر از تیم مقابل گل بزند ولی باید گفت که مهمترین چیز برد است ولی هر کس روش خودش برای دست یافتن به آن را دارد. من از مورینیو انتقاد نمی‌کنم. همه با هم فرق دارند و قرار نیست که مثل یکدیگر رفتار کنیم. شاید برای بعضی مربی‌ها گل نخوردن جذاب‌تر از گل زدن باشد‌.

پیگرینی در پایان گفت: این فصل چلسی بهترین تیم بوده و مورینیو شایسته این قهرمانی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ثبات بالایی داشتند. من به مدیر چلسی که همیشه به دنبال پیشرفت تیمش است و همینطور طرفداران این تیم و مورینیو تبریک می‌گویم.

در صورت برتری چلسی در بازی فردا برابر کریستال پالاس، بازی‌های بعدی این تیم تشریفاتی خواهد شد. رسم است که در صورت قهرمانی پیش از موعد، یک تیم در مسابقات لیگ، تیم دیگر برای قهرمان، تونل افتخار تشکیل دهد و آنها را تشویق کنند.

راجرز سرمربی لیورپول که تیمش باید هفته بعد با چلسی روبرو شود، تایید کرد که در صورت قهرمانی چلسی، آنها به احترام تیم قهرمان تونل تشکیل خواهند داد و تیم مورینیو را تشویق می‌کنند، چرا که احترام و کلاس جزیی از باشگاه لیورپول است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: چلسی لیورپول صراط