۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

عصبانیت خادم در روز قهرمانی آزادکاران

با وجود پیروزی‌های آزادکاران کشورمان رسول خادم به شدت عصبانی است.
کد خبر : ۲۴۱۱۲۳
صراط: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی در دوحه قطر دنبال می‌شود و تا دقایقی دیگر تکلیف 4 وزن آخر مسابقات نیز مشخص خواهد شد که عصبانیت رسول خادم بسیار مشهود است.

رسول خادم با وجود بردهای اخیر آزادکاران و حضور 3 آزادکار کشورمان در فینال مسابقات گویا از نحوه مبارزات ملی‌پوشان چندان رضایت ندارد و به شدت ناراحت است. وی قبل و بعد از هر کشتی با آزادکاران کشورمان جلسه آنالیز برگزار می‌کند. جالب است که با وجود پیروزی آزادکاران باز هم خادم آنها را سرزنش کرده و انتظار مبارزات بهتری را دارد.

حضور حدود 100 معلم ایرانی در سالن اسپایر دوحه نیز جالب است. این معلمان ایرانی به تشویق تیم ایران می‌پردازند و در طول مسابقات آزادکاران کشورمان به شدت آنها را تشویق می‌کنند.

با وجود اینکه تیم ایران عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشته اما جدال‌های آزادکاران کشورمان از سوی تلویزیون ملی پوشش داده نشده و رادیو ورزش تنها این مبارزات را پوشش می‌دهد. از ابتدای مسابقات تیم ایران اردیو ورزش با صدای حسن عبدالهاشم‌پور گزارشگر و کارشناس کشتی کشورمان به پوشش این مسابقات پرداخته است.

3 نماینده کشورمان تا دقایقی دیگر باید برای کسب مدال طلا با رقبای خود مبارزه کنند. قهرمانی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مسجل شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: خادم کشتی صراط