۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

گل‌‌محمدی: اعتراض نفت بی‌مورد است

شاهد لیگ جذابی نبودیم و شاید بخاطر حساسیت تیم های مدعی این روزها لیگ جذاب شده است.
کد خبر : ۲۴۱۲۳۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم پرسپولیس در دربی پایتخت مثل بازی رفت پیروز شود.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: دو هفته پایانی لیگ است و این دو هفته خیلی حساس و سرنوشت ساز است و تمام هم و غم ما این است که نتیجه بگیریم و 6 امتیاز کسب کنیم و سهمیه آسیایی بگیریم. سرنوشت ما دست خودمان است و اگر بتوانیم 6 امتیاز بگیریم بدون استرس وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم. فولاد و استقلال پشت سر ما قرار دارند و اگر ما پیروز شویم آسیایی می‌شویم و سپس به فینال جام حذفی هم می‌‌رسیم.

وی ادامه داد: به جز کاوه رضایی و اسماعیل فرهادی بقیه بازیکنان آماده هستند. ملوان به امتیاز بازی نیاز دارد و با انگیزه زیادی مقابل ما قرار می‌گیرد و بازی سخت و دشواری برای ما خواهد بود اما اراده بازیکنان ما خیلی زیاد است و سه امتیاز مسابقه بسیار حساس و حیاتی است.

سرمربی ذوب آهن در مورد تغییر در ترکیب تیم، گفت: برخی از تغییرات به خاطر مصدومیت‌ها بود و دروازه‌بانی هم که آماده باشد درون دروازه قرار می‌گیرد البته امسال تغییرات زیادی داشتیم که با توجه به مصدومیت‌ها تغییر داشتیم و هر بازیکنی که آمادگی صدرصد داشته باشد به ترکیب اصلی می‌رسد و بازیکنان ما هم به این مساله واقف هستند.

گل‌محمدی در مورد اعتراض نفت به تاریخ فینال جام حذفی، گفت: اعتراض نفتی‌ها بی‌مورد است و تیمی که وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود فشرده بازی می‌کند. لیورپول پنجشنبه با گالاتاسرای بازی کرد و یکشنبه در لیگ برتر انگلیس بازی کرد و تیمی که در آسیا بازی می‌کند این شرایط را باید قبول کند. درست است بحث ملی است اما در همین اروپا نمی‌گویند اسپانیا و آلمان با هم بازی دارند و می‌گویند بایرن مونیخ و بارسا بحث تیم‌های باشگاهی است و یک جور نباید باشد که ذوب آهن 25 اردیبهشت آخرین بازی کند و سه هفته به خاطر یک بازی تمرین کنیم و تیمی هم نیست که با آنها بازی کنیم و طبق اعلام سازمان لیگ باید دو و سوم خرداد لیگ و حذفی تمام شود تا نماینده‌ها را به کنفدراسیون معرفی کنند. برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم که مقابل الاهلی عربستان خوب بازی کنند و موفق شوند و این آرزوی قلبی همه ما ایرانی‌هاست.

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط لیگ برتر چهاردهم، گفت: شاهد لیگ جذابی نبودیم و شاید بخاطر حساسیت تیم های مدعی این روزها لیگ جذاب شده است اما یکسال است ما تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم این مساله در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و وقفه‌های لیگ کیفیت لیگ را پایین می‌اورد و امیدوارم سازمان لیگ از امروز به فکر برنامه‌ریزی فصل آینده باشد و این برنامه مورد نظر سازمان لیگ هم نبود ولی به خاطر تیم ملی و تیم امید مجبور بودند که بازی کنند و من به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهم که برای فصل آینده برنامه بهتری داشته باشیم. در کوران مسابقات بازیکن ساخته می‌شود و نه اینکه 50 روز لیگ تعطیل شود.

گل‌محمدی در مورد دربی تهران گفت: همیشه دربی جذاب و دیدنی بوده و فقط برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ان‌شالله مثل بازی رفت برنده شویم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط نفت ذوب آهن